środa, 20 lutego 2013

Aktywacja 120 zł premii w... PKO za rachunki telefoniczne


Jeżeli generalnie lokaty i konta odnotowują spadki, na szczęście z nielicznymi wyjątkami jak widać po ostatnich artykułach na FpG, to w zamian przybywa nam różnego rodzaju promocji dzięki którym można nadrobić straty lub powiększyć dochód w zależności od ilości projektów w które się angażujemy.

Niedawno pisałem o założeniu konta w PKO co jak dotąd pozostaje dla mnie wydarzeniem roku. I to nie tylko ze względu na zwiększenie płynności prywatnego cashflow, ale przede wszystkim za dostrzeżenie potencjału na tam gdzie dotąd nie patrzyłem. Nie tylko w PKO ale ogólnie tam gdzie wzrok nie sięgał.

Poza podstawową rolą jaką te konto ma pełnić czyli pozbywanie się gotówki konto za zero które w ofercie jest od stosunkowo niedawna bo od 22 października posiada jeszcze ciekawą promocję 10% zwrotu za doładowania telefonu


Co ciekawe i godne uwagi promocja ta dotyczy nie tylko osób posiadających abonamenty, ale także dla tych, którzy doładowują kartę uważając że abonament to zbędna opłata za nic. Uruchomienie tej promocji jest dość kłopotliwe więc warto to tutaj omówić.

Intuicja podpowiada: skoro mam konto za zero gdzie jest promocja doładowania za które dostajemy 10% procent zwrotu to wchodzę na konto klikam doładowania i gra muzyka walczyka. Nic bardziej błędnego a żaden walczyk grać w ten sposób nie będzie.

Okazuje się bowiem, że najpierw musimy przystąpić do promocji żeby móc z niej korzystać. Co więcej owo przystąpienie do promocji jest dość zaszyte w systemie bankowości elektroniczne iPKO. Co gorsza panie w oddziale odmawiają pokazania tego w praktyce, gdyż ich zdaniem klient nie może logować się w oddziale ze względów bezpieczeństwa.

Źródło: iPKO


Jak to zatem zrobić? Po zalogowaniu się klikamy Rachunki w lewym górnym rogu, Osobiste i firmowe i wybieramy pierwszą pozycję w podmenu Szczegóły rachunku. Wówczas zobaczymy na końcu Promocja PKO Konta za zero


Pierwszy krok aktywacja promocji


Po kliknięciu na ową promocję trzeba będzie wpisać kod z karty zdrapki odpowiednika listy haseł, która otrzymujemy przy otwarciu konta.  Niestety po wykonaniu tych operacji nie będzie można doładować telefonu, trzeba poczekać na aktywację promocji.

Najpierw trzeba aktywować usługę


Aktywacja następuje następnego dnia. Dopiero wówczas można użyć w menu opcji Doładowania wpisać tam numer telefonu który chcemy doładować wybrać operatora itd. Doładowanie następuje natychmiast czyli tak samo jak doładowanie z wykorzystaniem numeru który kupujemy w kiosku. A o ile wygodniej.

Promocja trwa 12 miesięcy a jednorazowo w miesiącu możemy dostać zwrot 10 zł stąd tytułowe 120 zł w PKO. jak widać zarobić można nawet tam, gdzie skubią ludzi.

8 komentarzy:

  1. Na allegro lub innych platformach można doładować telefon/kupić kod jeszcze taniej niż te tytułowe 10%. Zatem promocja w PKO jest okey tylko dla posiadaczy abonamentu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 10% to 3 zł zakładając, że kupujemy 30stkę. Na all nie dostaniesz karty taniej niż 27 zł. Ja na kod z all czekałam 3 dni. A niby miałam go otrzymać w ciągu 2 godzin. Nigdy więcej.

      Usuń
  2. A jak wygląda ta operacja dla posiadaczy abonamentu? Czy też występują jakieś "zawiłości" przy aktywacji tej promocji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sądzę. W regulaminie w jednym punkcie jest mowa tak o abonamentowcach jak i karciarzach. Nie zostałem poproszony o potwierdzenie jakiego typu klientem jestem więc wnioskuję z tego, że jest to obojętne.
      Ważne jest to że miesięcznie przysługuje tylko rabat w wysokości 10 zł więc jeśli ktoś doładowuje kartę za 50 zł może zrobić to dla siebie i dla znajomego.
      A kto ma abonament powyżej 100 zł dostanie tylko część zwrotu czyli za równe 100 zł z tej kwoty bowiem 10% to górna granica zwrotu.

      Usuń
  3. polak potrafi a PKO BP też potrafi: Przez osiem lat płaciłem za rachunki tel na numer konta BH które było na liście numerów do 10% premii za rachunek tel.Po założeniu konta za zero gdy otrzymałem pierwszy zwrot 10% za rach. telefoniczny to nagle zmienił mi się numer konta do płacenia rach. tel. z BH na PKO BP z numerkiem którego niema na liście w regulaminie do zwrotu 10% premii. I tak już kolejnej premii nie zobaczyłem. Tak PKO BP z Plusem rozwiązuje problem zwrotu 10% premii.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo Ci dziekuję.Byłam dziś w oddziale PKO zapytac o ta promocje oraz ubezpieczenie sprzętu ale nic mi nie powiedzieli,kazali grzebac na stronie rachunku.W zyciu bym tam tego nie znalazła...Czy w tej ogólnej promocji którą teraz zaakceptowałam kodem tez będzie to ubezpieczenie?

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy niby te 10% zostanie zwrócone? Promocję aktywowałam, 3 razy doładowywałam konto i do dziś ani grosza nie zobaczyłam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Też jeszcze nic nie mam ....

    OdpowiedzUsuń