sobota, 18 maja 2013

10% cashback w WBK tylko przez dwa dni czyli jak zwiększyć limit?


Na prawdziwe promocje trzeba dziś wręcz polować. Polowanie ma to do siebie, że jeśli spóźnimy się choćby o ułamek sekundy zwierzyna ucieknie, trzeba zatem bardzo precyzyjnie dobrać czas na jej ustrzelenie.

Podobnie jest w finansach. Najlepsza oferta albo rozchodzi się jak ciepłe bułeczki albo jest ograniczona czasowo. Tym razem mowa jest o promocji 10% cashback w BZ WBK. Oferta jest ważna zaledwie przez... dwa dni i to w weekend kiedy większość ludzi wyjechało na majówkę. Tak to nie pomyłka - oferta ważna tylko 18 oraz 19 maja.

Kto zatem może skorzystać z rewelacyjnego cashbacku? Według regulaminu jest to osoba będąca posiadaczem Konta Godnego Polecenia a także naklejki zbliżeniowej, która została wydana do tego konta. Do tego osoba ta ma otrzymać sms z tą wiadomością. Dodatkowo informacja o promocji będzie w skrzynce odbiorczej bankowości elektronicznej BZ WBK.


Co ciekawe transakcji zbliżeniowych za pomocą naklejki można dokonać tylko do jutra bowiem w niedzielę kończy się promocja! Dodatkowo transakcje te muszą być rozliczone do końca maja


W weekend nieczynne Źródło: bzwbk


Co można uzyskać? jak w tytule 10% od transakcji. Tyle że jak to zwykle bywa mamy tutaj ograniczenie do 100 zł zatem zakupy mogą być maksymalnie na kwotę 1000 zł. Powyżej tej kwoty nie będziemy mieć premii. Wypłata ma nastąpić do dnia 15 czerwca.

Informację o tej promocji dostałem od jednego z czytelników bloga. Przy okazji okazuje się, że w niektórych przypadkach będzie mały problem z płatnością na wspomniane tysiąc złotych. Ponieważ nie posiadam konta Godnego Polecenia nie jestem w stanie odpowiedzieć na prośbę czytelnika. Może ktoś z Was wie jak zgarnąć owe 100 zł?

Oto treść zapytania Pawła:
Zalogowałem się na swoje konto i zdziwiłem się kiedy zobaczyłem, ze mam limit dzienny na platności naklejką: 100zł !!
Wszystko pewnie będzie działalo offline jeśli zrobię transakcje w kwocie do 50zł i bank nie zorientuje się, że limit został przekroczony, ale co zrobić jak chce zaplacić np za paliwo 250zł  i zostanę poproszony o PIN a wtedy limit zadziala;/ 

Gdyby ktoś wiedział gdzie w menu to się zwiększa to byłbym wdzięczny. Domyślnie jest zaledwie 100zł ;/ a infolinia tego banku nie dziala w weekend.


13 komentarzy:

  1. Witam. Miło, że zamieściłeś mojego newsa.Wiadomość o promocji otrzymałem na konto BZWK w piątek wieczorem a SMS o zarysie promocji w piatek o 15:22. Więc jak ktoś nie wiedział, że nie da się zmienić limitu samemu powyżej 100zł to miał duży problem.
    Udało mi się uzyskać informację od pracownika BWZBK na wysłane zapytanie drogą elektroniczną pomoc24@bzwbk.pl

    "Witam,

    dziękuję za przesłaną wiadomość.

    Odpowiadając na pytanie dotyczące naklejki , uprzejmie informuję, że zmiana limitu może nastąpić wyłącznie w przedziale kwotowym od 100zł do 500zł.
    Dyspozycję można złożyć wyłącznie w dowolnej placówce naszego banku."

    Tak więc bank postanowił powiadomić swoich klientów o bardzo ciekawej promocji z dużymi gwiazdkami tuz przed rozpoczęciem weekendu. Na dodatek w niedziele większość punktów handlowych jest zamkniętych co sprawi, że ilość osób które skorzystają z tej promocji spadnie drastycznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. PS:
    Zrobiłem dziś kilka drobnych transakcji bez podawania kodu PIN oraz jedną na 64zł z użyciem kodu PIN. Po zalogowaniu sie na strone, system bardzo szybko przeanalizował moje transakcje i zablokował środki. Po zrealizowaniu płatności na kwotę 92zł przy próbie kolejnego zakupu bez kodu PIN na kwote 24zł, kasjerka wręczyła mi wydruk, że "Transakcja odrzucona, kwota powyżej limitu" Co oznaczało tylko jedno. Bank szybko przeanalizował, że chce przekroczyć limit 100zł który widnieje w systemie jako domyslna blokada po założeniu konta. Musiałem więc zapłacić w tradycyjny sposób z użyciem kodu PIN. Transakcje przy użyciu naklejki, bank rozlicza bardzo szybko. Możliwe, że nawet poniżej minuty od realizacji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tymi limitami różnie bywa. Ja wyłączyłem dla swojego bezpieczeństwa płatności zbliżeniowe. Jest to bajer, ale nie warty ryzyka jakie jest związane z taką kartą, gdyby doszło do kradzieży.

    OdpowiedzUsuń
  4. polcan, jest też druga wersja tej oferty - "kartowa", trochę lepsza, bo można max. 25 zyskać a nie tyko realne 10 zł przez naklejkowy domyślny limit płatności...
    http://www.jakoszczedzic.pl/2013/05/bz-wbk-do-25z-zwrotu-za-transakcje.html
    Tak w ogóle, to już drga edycja tych ofert dla wybranych, niecały miesiąc temu byłą pierwsza.

    A teraz kilka pytań do Anonimowego (chcę się dowiedzieć jak bank wybiera tych wybrańców...):
    - czy masz może uruchomiony bezpłatny pakiet informacyjny Alertów24? A może któryś z płatnych?
    Czy tylko zwykłe zgody na marketing i podany nr telefonu do reklam (to co wymagała promo „Nawet 700…”)?
    - czy używałeś kiedykolwiek wcześniej swojej naklejki?
    - napisz czy oprócz info na wew. pocztę, dostałeś też SMSa z info o tej weekendowej promocji?

    Podaj też linka do regulaminu tej oferty (masz go zapewne w tej wewnętrznej systemowej wiadomości).

    Najgorsze jest to, że 2 moich znajomych już drugi raz z rzędu nie dostało żadnego infa o tej promocji, a ze swoich KGP korzystali dosyć aktywnie. Ciekawe jakie kryteria stosuje bank, kiedy wybiera uczestników...? To pewnie niezła zagadka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. @pws - Link do regulaminu masz tutaj:
      http://indywidualni.bzwbk.pl/_items/outside.bzwbk.pl/492_regulamin-plac_naklejka_zblizeniowa.pdf

      Usuń
    2. Dzięki polcan, droga dedukcji doszedłem do linku regulaminu drugiej promocji:
      http://indywidualni.bzwbk.pl/_items/outside.bzwbk.pl/491_regulamin-plac_zblizeniowo.pdf

      Usuń
    3. Jeszcze jedno.
      Ja dostałem SMS o tresci: "Plac naklejka zblizeniowa w najblizszy weekend a otrzymasz nagrode 10% wartosci wszystkich transakcji. Zaloguj sie i sprawdz szczegoly w poczcie BZWBK24"

      Wracając do tej promocji 50% z pierwszej transakcji zblizeniowej to wszyscy Ci co dostali zaproszenie do promocji o której wspominałem o zwrocie 10% mogli wziac udzial w tej o ktorej Ty piszesz?

      Usuń
    4. Chyba raczej nie mogli uczestniczyć w obu jednocześnie - jedni dostali info o jednej, a drudzy o innej.

      Usuń
  5. Nie wiem czy mam ten pakiet alertów :) Wiem, że mam wyłączone co płatne.
    Wyrazilem zgode na to co trzeba przy zakładaniu konta, które założyłem kilka tygodni temu. Zrealizowałem na koncie jedną wpłate i wypłatę. Nawet nie aktywowałem karty płatniczej ani naklejki, dopiero zmobilizował mnie komunikat SMS o promocji - pisałem, że dostałem go w piątek o 15:22
    Moja siostra też ma to konto, ale wybrała kartę z pkt Payback i dopiero przy okazji tego weekendu zorientowaliśmy się, że nie dostała naklejki a chyba powinna. Chyba, że trzeba było o nią poprosić przy składaniu wniosku.
    Nie mam pojęcia jakie są kryteria doboru uczestników promocji. Wiem jedno. Ta edycja była chamska. Informacja tuż przed rozpoczęciem weekendu i to z pozamykanymi sklepami w niedzielę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli tak jak myślałem - nie ma żadnej reguły. Ty korzystałeś mało z konta a dostałeś info. Moi znajomi teraz już sporo, ale np. miesiąc temu podobnie jak Ty, prawie wcale go nie używali. Więc dalej jest dla mnie zagadką, jak bank wybiera osoby w tej promocji…
      Chamska czy nie chamska, miesiąc temu podobnie informowali dopiero w piątek po południu. Dla mnie chamstwem i to dużym jest ten podział na wybranych i nie.

      Usuń
  6. Witam.
    Informuje ze w kwietniu (BZWBK) byla akcja plać kartą zbliżeniowo w jakiś weekend. trzeba było zapłacić 50zł bez PIN. A bank do 15maja zwracał 50% wartości pierwszej transakcji :). Warunkiem rowniez było otrzymanie sms oraz powiadomienia w skrzynce email z banku. Oczywiście bank wywiązał sie i przelał na moje konto 24 zł :) (jednorazowo zapłaciłem za 48zł i wystarczyło) fajna akcja czy ktoś sie załapał jeszcze ???

    OdpowiedzUsuń
  7. A dla mnie to ZŁODZIEJSKI bank, co tak informuje swoich klientów, zeby broń boże nie skozystali z promocji.

    Niedługo promocje będą trwały 2 godziny a nie dwa dni - żenada i szkoda czasu na oszołomów bankowych, którzy kpią sobie w taki sposób z klientów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam. Chciałbym tylko potwierdzić, oddali mi 6.40 za zakupy które zrealizowałem we wspomniany wyżej weekend. Szkoda, że nie udało mi się zwiększyć limitu. Zatankowałbym pod korek oba samochody i kanistry :)

    OdpowiedzUsuń