środa, 14 lutego 2018

Mamy problem z .... freemium w Virgin (aktualizacja)

Wczoraj w komentarzu pojawiła się informacja że w Virgin pakiet freemium jest ograniczony do 4 numerów na pesel. Podjąłem próbę wyjaśnienia co i jak i oto co się dowiedziałem i jakie są możliwości rozwiązania problemu jeśli ktoś ma więcej simów.


Infolinia Virgin wiadomym sobie sposobem nie wiele chce ujawnić i nie bardzo kwapi się z odpowiedziami. Nie dziwi mnie to wszak właśnie za podejście do klienta, Virgin trafił na miejsce 3 w moim rankingu, choć sama oferta  jest ciekawa. Poszukałem zatem w regulaminie i faktycznie jest taki zapis.


 Regulamin jest z grudnia 2017. Dziwi mnie to jednak bo niespełna 2 tygodnie temu udało mi się uruchomić ten pakiet na kilkunastu numerach choć nie bez problemów technicznych. Otóż nie dało się tego ani kodem anie poprzez system. Pomogła reklamacja na adres ok@virgin.pl Zatem jeśli macie podobny problem, próbujcie, cóż Wam szkodzi, może się uda.

Infolinia natomiast przekazała mi info że dotyczy to 5 numerów. Tergo już zupełnie nie rozumiem. Ale nie pierwszy raz przekonuje się że Oni sami nie wiedzą co i jak.
Pozostaje zatem szukać jakiegoś rozwiązania. Jeśli ma się żonę/męża to wiadomo co można zrobić.  Podobnie dziecko które ukończyło 13 lat. Pozostaje cesja numeru (po naszemu przepisanie) na inną osobę, ale.... w Virgin kosztuje to 20 zł, dokładnie tyle ma być na koncie w momencie przepisywania (tak rzecze infolinia).

Jest i na to sposób. Przenieść nr do Play, przy okazji skorzystać z bonusu (obecnie 205 zł na 2 miesiące)  i tu w salonie dokonać cesji bezpłatnie. Po jakimś czasie znów można przenieść nr do Virgin być może znów zgarniając jakiś bonus (dziś dają 10 Gb na miesiąc) . Nieco skomplikowane ale chyba nie ma innej alternatywy.

Być może w między czasie pojawi się coś ciekawego co pozwoli na jeszcze inny manewr, pożyjemy, zobaczymy. Tym bardziej, że "ptaszki na drzewach ćwierkają" że Play ma pożreć Virgina, więc kto wie co się w najbliższym czasie wydarzy.....

AKTUALIZACJA
Play tez nieco miesza  w informacjach, taka jest jego odpowiedź na moje pytanie

Podsumowując, możesz zmienić dane Użytkownika usługi prepaid (to nie to samo, co cesja) na 13-letnie dziecko, o ile posiada ważny dowód osobisty lub paszport. Legitymacja szkolna nie jest honorowanym dokumentem tożsamości. Zmiana danych będzie bezpłatna.

2 komentarze:

  1. A gdzie w tej migracji przez playa ma nastąpić zmiana właściciela?

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz zrobić cesję czyli Ty przepisujesz swój numer na inną osobę. Wymagana wizyta w salonie ale za to masz bezpłatnie. I tak przeniesienie numeru następuje w salonie więc chyba za jednym razem jesteś w stanie to zrobić.

    OdpowiedzUsuń