wtorek, 3 stycznia 2017

Nowe kupony do McDonalda: nawet 30 zł na 2x McZestaw i wiele innych


Pojawiły się znów nowe kupony do McDonalda:) Wpisy o kuponach rabatowych są bardzo popularne, a tym razem wybór jest naprawdę spory. Do wyboru mamy tym razem między innymi nawet 30 zł na 2x McZestaw.



Wybór jest nawet większy niż poprzednio.

Tutaj pobierzesz kupony do McDonalda na ulubione danie

Do wyboru ponadto macie:







Oferta z aktywnym linkiem zapewne niebawem się skończy, ale przecież takie oferty nie wymagają zachęty:) Kupony można jak zwykle wykorzystać w każdym McDonaldzie z wyjątkiem tych, które znajdują się na lotnisku F. Chopina w Warszawie.

I wiele innych:)



Powyższe kupony rabatowe na wybrane produkty możesz zdobyć klikając w poniższy link:

Tutaj pobierzesz kupony do McDonalda na ulubione danie

4 komentarze:

  1. W McDonald nie zjadłbym nawet gdyby mi za darmo dawali. Takiego syfu to do ust się nawet nie wkłada.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super oferta, dzieciaki będą zadowolone :) dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  3. offtopic-info dla posiadaczy KK w Citibanku: jakiś czas temu korzystałem z promocji w CitiBanku przy okazji której można było zgarnąć tableta, a przy poleceniu zdobyć kolejne profity. Jako że zostało to wykorzystane (dodatkowo mając na uwadze ew. możliwość udziału w kolejnych promocjach po okresie 'odsiadki') zdecydowałem złożyć dyspozycję rezygnacji z KK. Następnego dnia miły pan zadzownił do mnie z zapytaniem o powód rezygnacji. Wszystko rzeczowo przedstawiłem na co konsultant zaoferował udział w promocji polegającej na cashbacku bez dodatkowych obostrzeń. W skrócie: do 28 lutego wszystkie transakcje których dokonam objęte zostaną promocją w wysokości 10% przy czym max kwota zwrotu to 200 zł.-innymi słowy warto do tego czasu wydać kwotę min. 2000 PLN przy użyciu karty CitiBank. Mam tylko nadzieję że nie są to obietnice bez pokrycia, ale nie mam póki co podstaw by tak sądzić. Ad meritum: warto złożyć dyspozycję rezygnacji z KK w CitiBank bo na prostych warunkach można zdobyć 200 zł bez okresu odsiadki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lepiej skorzystac z kuponu na 2 x McZestaw powiekszony za jedyne 26zl. Dziwne ze zestawy powiekszona sa tansze od niepowiekszonych ...

    OdpowiedzUsuń