środa, 16 września 2015

Aktualizacja rankingu lokat wrzesień 2015 - pierwsza liga


Wiele ciekawych ofert obecnych w poniższym zestawieniu ma warunek: dostępne tylko do końca września. Mało kiedy wiadomo jak długo depozyty będą w ofercie, w dwóch przypadkach jest to jednak wiadomo z góry.

Pierwszym jest wracający w trzeciej edycji lokaty SuperDuet w Toyota bank, które po dodaniu 140 zł premii dadzą w sumie rekordowe... 5,48%. Jak założyć lokatę niedostępną w samym banku, była omawiana w osobnym artykule na blogu FpG.

Drugą ofertą godną uwagi, która na pewno nie pojawi się w kolejnym zestawieniu to Lokata w Open Finance, gdzie do zgarnięcia jest mniej bo 4,50% i z ograniczeniem do 50k. Przy czym osoby które posiadały tutaj lokatę okrągła czwórka dostępnej wiosną tego roku, mogą liczyć tylko na 3,50%.

Niżej przypominam zasady kwalifikacji lokat do pierwszej ligi:
1 Minimalne oprocentowanie: 3,40% brutto (2,8% netto)
2 Link na całej długości oznacza możliwość założenia lokaty bezpośrednio z rankingu
3 Link w nazwie lokaty przekierowuje na opis lokaty w osobnym artykule
4 Maksymalna długość w przypadku lokat 13 miesięcy
5 Jeżeli oferowane są takie same stawki, wyżej w rankingu stoi ten bank, który wymaga mniejszej minimalnej wpłaty. W przypadku SKOKów każdorazowo Kasa stoi niżej w rankingu ze względu na koszty na wejściu
6 W przypadku SKOKów podających różne oprocentowanie w zależności od ilości udziałów do miejsca w rankingu biorę pod uwagę stawkę dla jednego udziału.
7 Tam gdzie nie podano minimalnej kwoty wynosi ona standardowo 1000 zł
8 Jeżeli bank został oznaczony kolorem czerwonym oznacza to, że lokata jest oferowana tylko dla nowych klientów
9 W rankingu nie są brane pod uwagę lokaty, które wchodzą do obiegu w terminie późniejszym aniżeli data publikacji. Można umieszczać informacje o nich w komentarzach, lub zajrzeć na blog FpG w celu poznawania istotnych nowości.

Oferta Specjalna - 140 zł bonus za założenie dwóch lokat
1. Toyota Bank - Lokata Super Duet 5,48% (4,49%)

Lokaty 1 miesięczne
1 FM Bank PBP S.A. - SMART Lokata na Powitanie 4,00% (3,24%) max 10.000 
2 Expander - Zyskomat 3,50% (2,83%) do 300.000 zł  
   Expander - Gwarantowany Zysk 3,50% do 300.000 zł  


Lokaty 2-miesięczne:
Deutsche Bank - db Lok@ta 5,00% (4,05%) do 10.000 zł z ror
2 Open Finance - Lokata odlotowa 4,50% (3,65%) max 50.000, nowy klient 
   Noble bank - Lokata na otwarcie II-VI 3,50% min. 200.000 zł
   FM Bank PBP S.A. - SMART Lokata na Powitanie 3,50% max 10.000
   Open Finance - Lokata odlotowa 3,50% dla posiadaczy lokaty okrągła czwórka
   Open online - Lokata na start 3,50% do 10.000
   Getin online - Lokata mobilna 3,50%  do 10.000
   FM Bank PBP S.A. - SMART Lokata na Powitanie 3,50% max 5.000

Lokaty 3-miesięczne:
  SKOK Arka - Pieniądze na start 4,00% do 30.000  
4 Lion's Bank - Lokata Welcome 3,50% od 100.000 
   FM Bank PBP S.A. - SMART Lokata na Powitanie 3,50% max 5.000        
   SKOK Kujawiak - Lokata Powitalna 3,50% (2,83%) do 20.000  zmienne 
7 SKOK Nike - Lokata pewna 3,40 % (2,75%) *  
   * przy jednoczesnym wykupieniu 10 ponadobowiązkowych udziałów

Lokaty 6-miesięczne:24
1 Eurobank - Lokata na dobry start 4,50% (3,65%) wersja z pensją do 10.000
   Eurobank - Lokata na dobry start 4,00% (3,24%) wersja z kartą do 10.000
3 Eurobank - Lokata na dobry start 3,50% (2,80%) wersja z pensją do 50.000
4 SKOK Kujawiak  - Lokata odsetki na wakacje 3,50% nowe środki 
5 SKOK Kujawiak - Lokata odsetki na wakacje 3,40 % (2,75%) 
   SKOK Arka - Lokata promocyjna 3,40%
   * lokata dostępna w wybranych oddziałach zlokalizowanych w Bytomiu, Łodzi, Częstochowie, Tychach, Zabrzu, Radomiu, Rybniku, Lublińcu, Praszce.

Lokaty 9-miesięczne
SKOK Kujawiak - Korzystny rachunek systematycznego oszczędzania 3,80% (3,10%) 
2 SKOK Kujawiak  - Lokata odsetki na wakacje 3,70% (3,00%) nowe środki 
3 SKOK Kujawiak - Lokata odsetki na wakacje 3,60 % (2,90%)

Lokaty 11-miesięczne
1 Zachodniopomorska SKOK - Lokata Promocyjna 3,40% (2,75%) do 50.000 
   wymagany minimum jeden ponadobowiązkowy udział na każde 10.000 zł

Lokaty 12-miesięczne
1 Kasa Nike -  Lokata diamentowa 4,50%*(3,64%) 
   *wymagany wykup ponadobowiązkowych udziałów w wysokości równej kwocie zawieranej lokaty
  SKOK Kujawiak - Korzystny rachunek systematycznego oszczędzania 4,50% 
3 SKOK Kujawiak - Lokata odsetki na wakacje 3,90% nowe środki 
4 SKOK Kujawiak - Lokata odsetki na wakacje 3,80% (3,24%) 

Lokaty 13-miesięczne
1 Kasa Unii Lubelskiej - Lokata udziałowa 4,05% (3,28%) 250 zł udziałów  
2 Kasa Stefczyka - Lokata Udziałowa 4,00% (3,24%) 500 zł udziałów 
3 SKOK Nike - Lokata Szczęśliwa 13 3,75% (3,04%) za 50 udziałów  
4 SKOK Arka - lokata promocyjna 3,50% (2,83%) zmienne *  
   * lokata dostępna w wybranych oddziałach zlokalizowanych w Bytomiu, Łodzi, Częstochowie, Tychach, Zabrzu, Radomiu, Rybniku, Lublińcu, Praszce.

Ciąg dalszy: Aktualizacja rankingu lokat wrzesień 2015 - druga liga

7 komentarzy:

  1. Jeśli chodzi o Lokatę odlotową w Open Finance to byłem ją założyć 3 września 2015 r. w placówce w Kielcach. Przy zakładaniu system rzekomo się zawiesił i póki co do tej pory się nie odwiesił także nie ma możliwości jej założenia. Mój opiekun klienta czeka na instrukcje z Centrali :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałem podobną sytuację przy zakładaniu lokaty okrągła czwórka wiosną. System aktualizował o mnie dane i przy aktualizacji nr 19 się zawiesił.
      Doradca przeprosił i obiecał kontakt, jak tylko dowie się co jest tego przyczyną. Minęło pół roku, kontaktu brak, podarowałem więc sobie taką obsługę.
      Inni czytelnicy jednak mówią, że im się jakoś udało, stąd lokata jest w rankingu.

      Usuń
    2. Miałem identyczną sytuację - przy zakładaniu system się zawiesił. Brak żadnego kontaktu. 3 razy dzwoniłem na infolinię, a na koniec umówiłem się na kolejną wizytę z tym samym doradcą. Trafiłem na zaradnego człowieka. 2 godziny przed wizytą zorientował się, że byłem w oddziale tydzień wczesniej i zadzwonił by zapytać się w czym problem. Po wyjaśnieniu całej sytuacji i tak musiałem udać się do oddziału, ale na miejscu czekała już na mnie gotowa umowa, którą podpisałem i na tym koniec. Wróciłem do domu, opłaciłem lokatę i czekam na odsetki :].

      Co do problemu to w moim przypadku zablokował się system generujący PDFy. Umowa zawarcia lokaty w systemie się pojawiła, ale ja nie miałem dokumentów potrzebnych do jej opłacenia. Niestety nie można było tego załatwić zdalnie, a szkoda. Jednak lokata to nie miraż i można ją założyć. Niestety trzeba się nachodzić.

      Usuń
    3. Mnie się udało bez kłopotu.

      Pozdrawiam
      TomL

      Usuń
    4. Dziwne, bo ja byłam w oddziale w Łodzi na Narutowicza i też doradca nie mógł wejść do systemu. Bardzo mnie przepraszał. Chyba chcą zwabic do oddziału.

      Usuń
  2. Czy oferta w Expanderze rzeczywiście jest jeszcze aktualna? Powiedziano mi 10 wrzesnia, że 9-ego był ostatni dzień tych dwóch ofert Zyskomatu i Gwarantowanego Zysku.Pytałam trzy razy, czy aby na pewno, bo info było ciągle w necie. Pani odpowiadała, że ani tego, ani niczego podobnego już u nich nie ma. Jesli ktoś wie coś na ten temat, proszę o info.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chodziłem 3 razy i za każdym razem system nie działał.

    OdpowiedzUsuń