O zaletach płatności kartą nie trzeba chyba czytelników bloga przekonywać. Co więcej przybywa nam promocji kart w bankach na tyle, że warto dokonywać częstych roszad najlepszych kart oraz korzystanie z szerokiego spektrum aktualnie dostępnych promocji.
Na dzień dzisiejszy najciekawsze lokaty dają dziś zarobić 4-5%, najciekawsze obligacje 10-15%, natomiast specjalne promocje kart 20% i więcej zatem przyczyna ich popularności jest widoczna gołym okiem. A promocje nie ograniczają się przecież do zwykłego cashbacku ale także nietypowych akcji jak opisywana niżej.
Kolejna promocja nie jest w konkretnym banku ale ogólnie w bankach, które wydają klientom karty VISA. Trwa ona w sklepach Carrefour do 10 sierpnia więc czasu powinno być dość nawet dla tych, którzy mają daleko do francuskiej sieci. Co trzeba zrobić ładnie wypisano na poniższym obrazku.
Coś dla lubiących prezenty Źródło: visa |
A więc wystarczy po prostu zapłacić kartą, przy czym premiowany jest każdy zakup niezależnie od kwoty. Każdy klient płacący kartą VISA może odebrać w kasie kod promocyjny. Można zatem potestować ową promocję kupując na początek drobne rzeczy i odebrać w ten sposób kilka kodów.
W dalszej kolejności mamy możliwość albo wysłać sms albo prościej zarejestrować go na stronie visy. Dzięki temu dostaniemy nowy kod, który umożliwi nam odebranie upominku u jednego z partnerów promocji.
Do partnerów należą: Big Star, C&A, Coffeeheaven, Deichmann, KFC, Monnari, Multikino, Reporter, Sephora, Tchibo, Telepizza, Top Secret czy Vision Express.
Do tego dochodzą sklepy internetowe: Answear, Deichmann, Empik, EmpikFoto, EmpikTravel, Smyk oraz Tchibo.
Oferta może niezbyt duża ale może się trafić coś ciekawego.
Tutaj zobaczymy jakie upominki możemy uzyskać |
Należy jednak pamiętać o tym, że kod ważny jest tylko przez 2 tygodnie i upoważnia on do zakupu u jednego z wymienionych wyżej partnerów promocji. U którego? Tego akurat nie wiadomo bowiem jest to przyznawane losowo.
Czy to się opłaca? Nie sądzę by rozsądne było specjalne fatygowanie się do Carrefour na zakupy po to by akurat bawić się w dość przypadkowe kody promocyjne oraz kody upoważniające do okazji. Ale jeżeli płacimy niejako przy okazji, wówczas można się zabawić w coś co przecież nic nie kosztuje, a nóż się uda.
Warto tutaj jednak dodać, że niekoniecznie wszyscy taką okazję mogą mieć. Problem bowiem w tym, że okazje są przyznawane na zasadzie geolokalizacji. A to może oznaczać, że niektórzy niestety nie dostaną nic. Dlaczego o tym dziś na FpG.
Ciąg dalszy: Geolokalizacja czyli nie dla każdego coś miłego
"Warto tutaj jednak dodać, że niekoniecznie wszyscy na taką okazję mogą mieć."
OdpowiedzUsuńChęć.
I przy okazji "(...) od kwoty. każdy klient (...)" - duża litera.
Zbędny był przyimek 'na':) Jak zwykle dzięki za komentarz.
UsuńSwoją drogą nawet czterokrotne przeczytanie artykułu sprawia trudność w wyszukaniu fragmentu: "(...) od kwoty, każdy klient (...)"
Drugi wers po pierwszym obrazku.
UsuńDuża litera:) Już jest. Nawet dwa razy czytasz ten sam tekst?
UsuńNie, skąd ten pomysł?
Usuń