czwartek, 6 czerwca 2013

Jak rozwiązać problem z grouponem na 200 zł w ING


Dwa dni temu pisałem o problemach z założeniem promocyjnego konta na ING za pomocą groupona. Rzecz którą przerabialiśmy już jesienią ubiegłego roku. Okazuje się bowiem, że nieważne czy macie konto w tym banku czy nie ale to czy jesteście w bazie banku czy nie.

Jesienią w moim przypadku problemem było posiadanie polisy inwestycyjnej notowanej co prawda na innej platformie ale jednak kolidującej z promocją na grouponie. Tym razem produktów nie mam już żadnych ale problemem okazało się pełnomocnictwo dla innej osoby, więc jeśli ktoś z was ma coś podobnego też będzie mieć problem ze skorzystaniem z groupona.

Na szczęście jest na to sposób. Jak już wiemy z artykułu 200 zł za konto z lwem z problemami na start takie osoby napotykają na przeszkody już po wypełnieniu pierwszej zakładki zwanej Weryfikacja użytkownika. Jedynym wyjściem jest aktywacja konta w oddziale ale to nie koniec problemów. Co zatem należy zrobić?


W oddziale założą wam konto oraz bankowość elektroniczną, dzięki czemu można przystąpić do aktywacji za pomocą groupona jeszcze raz. Klikamy zatem ponownie na link zawarty na grouponie, rejestrujemy się w Promocji tak jak to opisałem tutaj i po kliknięciu na Otwórz konto zostajemy przekierowani na poniższą znaną już wcześniej stronę. Tutaj jednak należy postępować inaczej.


Wybieramy słowo tak


Pole 'Czy jesteś klientem ING Banku Śląskiego' domyślnie jest ustawione na nie. My musimy wybrać tak. Pojawia się wówczas automatycznie pole Wybierz produkt, domyślnie jest zaznaczony rachunek bankowy i tak być powinno bo wizyta w oddziale umożliwiła nam jego otworzenie.

Nasze odwiedziny w paszczy lwa są właśnie po to by podpisać umowę rachunku i na niej należy teraz znaleźć nasz nowy numer rachunku i wpisać go w pole Numer rachunku bankowego. Wybór przelewu czy kuriera nas nie dotyczy możecie zatem wybrać cokolwiek nie będzie bowiem konieczny ani przelew ani kurier

Natychmiast po kliknięciu na dalej jesteśmy przekierowani na poniższą stronę.




To okienko pokazuje się tylko przez kilka sekund po czym bez naszej ingerencji pojawia się nowe okienko logowania. I tutaj robią się kolejne schody bowiem nie to okienko powinno się pojawić. Wpisanie naszego nowego numeru klienta, który też dostaniemy po wizycie w banku przekieruje nas na zwykłe okienko logowania. Wpisanie tam jednorazowego kodu aktywacyjnego nic nie da za wyjątkiem notorycznego wyświetlania znanego nam już BŁĄD.

Telefon do ING to oczywiście dobrowolna prośba o płatne melodyjki, ponowne połączenie to znów ta sama melodyjka i ten sam brak odzewu. Wybór drugiego dostępnego telefonu to jeszcze raz ta sama melodyjka, która może wam już chodzić po głowie przez resztę dnia.

Co zatem należy zrobić? Kluczowe jest kliknięcie słowa Aktywacja na stronie logowania widoczne w górnej części strony. Dopiero teraz zobaczymy takie okienko.




Wypełnienie wszystkich pól według podanych tutaj kroków pozwala nam na wpisanie jednorazowego kodu aktywacyjnego oraz wybranie nowego hasła zamiast bełkotu widocznego na kodzie aktywacyjnym. Dopiero od tego momentu wszystko przebiega bezproblemowo.

Po zalogowaniu warto od razu napisać zapytanie czy jesteśmy objęci promocją na grouponie. Oczywiście odpowiedź banku znajdzie się na blogu zaraz po uzyskaniu odpowiedzi.

Szanowny Panie, miło mi, że skorzystał Pan z oferty Banku. W odpowiedzi na Pana e-mail uprzejmie informuję, że warunkiem skorzystania z promocji, jest spełnienie warunków podanych w ofercie Groupon. Jeżeli w wyznaczonych terminach zostaną one spełnione, wówczas otrzyma Pan premię w wysokości 200 zł. Pełny Regulamin promocji, dostępny jest na stronie internetowej Banku: http://www.ingbank.pl/promocje/konto-direct-z-premia-regulamin . Zachęcam Pana do zapoznania się z tymi informacjami.

20 komentarzy:

  1. Skorzystałem z tego produktu. Zastanawia mnie, ze na gruponie był podany kod, który póżniej już nigdzie nie wpisywałem. Czyżby coś pominął przy składaniu formularza lub konta w ING

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kod przekierowuje na stronę promocyjną więc to powinno wystarczyć.

      Usuń
  2. polcan masz rację zaraz po uzyskaniu dostępu do konta też wyślę zapytanie o groupona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak widać odpowiedź jest wymijająca. Trzeba zatem doprecyzować pytanie...

      Usuń
  3. Tak właściwie to na stronę gdzie wypełnia się formularz rejestracyjny potwierdzający naszą chęć udziału w promocji można dostać się z linka podanego w regulaminie tej promocji https://e.ingbank.pl/konto-z-premia Tak więc nie bardzo rozumiem ideę tego groupona jeżeli bez niego można się zarejestrować w programie i założyć konto w ING w ramach ww. promocji gdzie po wypełnieniu formularza rejestracyjnego jesteśmy przekierowaniu na właściwą stronę celem złożenia wniosku o otwarcie konta.

    OdpowiedzUsuń
  4. hej,
    Jak rozumiem otworzyłeś Konto Direct i bankowość telefoniczną w placówce banku?

    Jesteś pewien że w ten sposób da się załapać do promocji?
    Bo w regulaminie jest:
    1.3) do 16.06.2013 prześlą zamieszczony na stronie internetowej https://e.ingbank.pl/konto-z-premia dedykowany do Promocji formularz zgłoszeniowy, stanowiący podstawę do rejestracji udziału w promocji oraz prześlą INTERNETOWY wniosek o otwarcie Konta z Lwem Direct,

    A Ty nie przesłałeś wniosku internetowego, tylko otworzyłeś konto w placówce! Odpowiedz proszę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytaj jeszcze raz artykuł. Wypełniłem wniosek internetowy ale wybrałem inną opcję w pierwszym kroku.
      Wizyta w placówce umożliwiła mi wybranie opcji tak, dzięki czemu nie było błędu.

      Usuń
  5. Napisałeś:
    W oddziale założą wam konto oraz bankowość elektroniczną

    z tego wywnioskowałem, że otworzyłeś konto w oddziale. Po 2-krotnym przeczytaniu wciąż rozumiem to tak samo.
    Czy możesz więc w punktach jaśniej wytłumaczyć po kolei: co i gdzie zrobiłeś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kliknij sobie pierwszy obrazek w artykule by go powiększyć. Zobaczysz tam pytanie:
      Czy jesteś klientem ING Banku Śląskiego

      Domyślnie jest tam ustawiona opcja nie gdyż przede wszystkim oferta jest dedykowana dla nowych klientów.

      Można jednak także skorzystać z oferty jeżeli jest się klientem posiadając pełnomocnictwo, lokatę czy pożyczkę a nie ma się konta. Wówczas wybieramy opcję TAK.

      Jak widać na obrazku można także mieć konto, ale w tym przypadku to konto trzeba założyć w oddziale po czym wrócić strony z grouponem i zacząć proces rejestracji jeszcze raz wpisując tym razem nowo przyznany numer konta.

      Mam nadzieję, że tym razem jest to zrozumiałe. Gdyby nie było powiedz co jeszcze jest niejasnego.

      Usuń
    2. Jeszcze jest niejasne to: (sorry za pytania takie jakbym był idiotą, po prostu wiem, że najmniejszy błąd w takich procedurach = 200zł pa pa!)

      mam już konto OKO, idę do oddziału, zakładam w oddziale konto Direct i bankowość elektroniczną, w domu wypełniam formularz: "czy jesteś klientem ing? Tak", wpisuję numer nowozałożonego konta direct, przekierowuje mnie na stronę logowania (loguję się przez Aktywację, bo muszę aktywować bankowość elektroniczną), jestem zalogowany i widzę aktywne konto direct założone w oddziale. I co teraz? Jak dla mnie NIE JESTEM OBJĘTY PROMOCJĄ, bo nie wnioskowałem o to konto direct tak jak należy, czyli przez internet (taka jest uwaga w regulaminie), ale w placówce.

      Usuń
    3. Twoje rozumowanie jest jak najbardziej słuszne a kto pyta nie błądzi. Też mam takie dylematy. Opisałem w artykule to co poradzili na infolinii ING a co potwierdził pracownik placówki zanim założył konto.

      Oczywiście najmniejszy błąd to 200 zł. Ja też czekając na kartę z ING zadałem pytanie czy jestem zgłoszony i dostałem pokrętną odpowiedź która kończy artykuł. Odpowiedź jak dla mnie niejasna więc ponowiłem pytanie precyzując je. Odpowiedź tym razem była taka:

      Szanowny Panie, w odpowiedzi na zgłoszenie dotyczące promocji rachunku informuję, że sprawa została przekazana do Specjalisty, celem wyjaśnienia. Zgłoszeniu nadano numer xxxx/06/2013. Informację o podjętej decyzji przekażemy nie później niż w terminie do 7 dni. Dołożymy wszelkich starań, aby sprawa została wyjaśniona niezwłocznie.

      Mam nadzieję, że odpowiedź będzie 'jest Pan zgłoszony w promocji', jeżeli tak nie będzie oczywiście zamykam konto.

      Z drugiej strony zauważ, że sytuacja jest identyczna do tej z października ubiegłego roku, czego dowiesz się z linków w artykule, lub wyszukując tego sam (ręcznie lub stosując wyszukiwarkę blogową). A mogę potwierdzić, że wówczas zrobiłem dokładnie to samo i dostałem owe 200 zł.

      Usuń
    4. czyli co? jak założę konto direct i bankowość elektroniczną w placówce, w domu przejdę przez wniosek z grupona, podając numer konta direct otwartego w placówce i zaloguję się, to nie muszę otwierać DRUGIEGO konta direct z poziomu bankowości elektronicznej? wystarczy to jedno ZAŁOŻONE W PLACÓWCE?

      (to już chyba ostatnie pytanie :-) )

      Usuń
    5. O ile wiem można mieć jedno konto direct czyli jak masz założone w placówce to już nie założysz z poziomu bankowości elektronicznej.
      W domyśle nie mówimy tutaj o koncie oszczędnościowym OKO tylko o zwykłym ror.

      Usuń
    6. I jak udało Ci się założyć konto? Miałem ten sam problem co Ty. Wybrałem się do oddziału, założyłem konto i potem wypełniłem formularz tak jak sugerowałeś. Potem aktywacja. Czy weryfikowałeś czy to wystarczy aby załapac się na promocję?

      Usuń
    7. Dziś dostałem wiadomość z banku następującej treści:
      'uprzejmie informuję, że bierze Pan udział w promocji ?Internetowe Konto Direct z premią 200 zł Groupon.pl? i poprawnie potwierdził Pan swój udział poprzez wypełnienie formularza na stronie internetowej Banku. Dodam, że premia w wysokości 200,00 zł zostanie wypłacona po spełnieniu warunków określonych Regulaminem promocji. Dziękuje za udział w promocji i mam nadzieję, że będzie Pan zadowolony z usług świadczonych przez nasz Bank.'

      Jak widać wszystko jest ok a wiadomość oczywiście skopiowana w celach reklamacji w razie jakichkolwiek problemów w przyszłości.

      Usuń
  6. chodzi o to, że ja mam tam już konto (Otwarte Konto Oszczędnościowe - założone dawno temu w oddziale), nie mam lokaty, kredytu, ale nie mam też bankowości elektronicznej. Po wpisaniu numeru OKO i tak nie działa i odsyła mnie do oddziału...

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy mając konto Direct mogę też skorzystać z grupona i otworzyć sobie drugie?

    OdpowiedzUsuń
  8. próbowałem zalożyć konto. Po wpisaniu rachunku innego banku przepraszają że mozliwa tylko opcja z kurierem. Jak przebrnąłem przez wszystko z 4 do 5 kroku NIC ! Dane wypełnione błędów nie ma z nie da się przejśc z 4 (potwierdzenie danych ) do 5 (zakonczenie)
    Masakra - ING działa jak zwykle :-(

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety nie zdążyłem załapać się na Grupon, a chciałbym otworzyć to konto i otrzymać 200 zł (przydadzą się na wakacje ;)). Jest jakiś sposób żeby to obejść? Może ten kod jest uniwersalny nie indywidualny, a Grupon po prostu przelicza w ten sposób ilość osób w promocji? Będę wdzięczny za pomoc w tej sprawie. Pozdrawiam Adam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Link jest uniwersalny, więc powinno to przejść. Tu masz linka: https://e.ingbank.pl/konto-z-premia
      Proponuję Ci się pospieszyć, bo niedługo kończy się promocja, bodajże 16 czerwca.

      Usuń