czwartek, 2 czerwca 2016

Ranking kont oszczędnościowych - czerwiec 2016


W czerwcowym rankingu zwraca uwagę przede wszystkim powrót niezwykle popularnej oferty specjalnej w BZ WBK, która była hitem poprzedniej jesieni. Nie dość że mamy aż 4% to jeszcze dostajemy 100 zł bonus. Kto jeszcze nie ma, jeszcze raz ma szansę.

Praktycznie każda oferta z poniższego zestawienia jest ograniczona czasowo. Orange Finanse gwarantuje 3,50% przez 6 miesięcy, BOŚ swoje 3,25% już krócej bo przez 5 miesięcy, MIllennium zaś 2,70% będziemy mieć tylko przez 3 miesiące

Niektóre banki dają dodatkowo ograniczenia czasowe. Bank Smart daje oprocentowanie tyko do 17 czerwca. Millennium do 2 lipca, zaś jego odwieczny rywal Optima do 14 lipca.

Z tego powodu najciekawsze wydają się na dziś konto w Idea bank. Do wyboru są aż 4 różne warianty, chociaż moim zdaniem najbardziej ciekawie wygląda najnowsze z nich ZOŚKA PRO. Tym bardziej, że nie mamy tu blokady środków o czym pisałem w osobnym artykule. Niestety trzeba pilnować by 10% środków było na ror, bo w przeciwnym razie stawka spadnie do... 1%.


Oferta Specjalna
BZ WBK - Konto Godne Polecenia 4% + 100 zł


Najlepiej oprocentowane konta
1. BZ WBK - Konto Godne Polecenia 4,00% do 4.000*3
    Bank Pocztowy - Pocztowe Konto 500+ 4,00% do 5.000
3. Orange Finanse - Konto oszczędnościowe 3,50% do 10.000
4. BOŚ - Konto oszczędnościowe EKOProfit 3,25% do 50.000 ror+karta
5. BZWBK - Konto <20 3,00% do 3.000 zł
6. Idea Bank - ZOŚKA PRO 3,00% 
         warunek 3% - utrzymywanie salda na ror w wysokości 10%
    Idea Bank - ZOŚKA 3,00%
         warunek 3% - przelewanie 10% wartości średniego salda z poprzedniego miesiąca
8. Idea Bank - Konto Zyskowne 2,80% do 10.000 karta+przelew
9. BOŚ - Konto oszczędnościowe EKOProfit 2,75% do 50.000
    BPH - Pracowite Konto Oszczędnościowe 2,75% do 50.000
     (dla Posiadaczy Maksymalnego Konta)
11. Millennium - Konto oszczędnościowe 360 stopni 2,70% do 100.000
12. BGŻOptima - Konto oszczędnościowe 2,60% do 150.000 nowe środki
13. Deutsche bank - db Konto oszczędnościowe Plus 2,55% do 100.000
14. Millennium - Konto oszczędnościowe 2,50% dla pozostałych kont
      Bank Smart - Smart Procent 2,50% do 50.000
      BIZ bank - Konto oszczędnościowe 2,50% do 50.000     
      Toyota bank - Konto Młodzieżowe Click 2,50% do 24 lat
      Idea bank - Idea Saver 2,50% do 10.000 

18 komentarzy:

  1. Uważajcie na oprocentowanie w BGZ Optima. Nie widać go w systemie. Po miesiącu zauwazyłem niższe odsetki. Zadzwoniłem i okazało się ze mam nie promocyjne gdyż na koncie przed jego zamknięciem miałem pewne srdko w dniu tzw ). Rachunek zamknąłem i po miesiącu załozyłem nowy, Myk bankowców polegał na tym ze nowy rachunek założono o tym samym numerze wieć saldo początkowe odniesiono do dnia w którym miałem śrdoki na starym koncie. Sztab ludzi w Paribas pracuje jak nas nabrać.
    Więc uważajcie i dzwońcie. Moja strata jest niewielka więc nie bede robił reklamacji itp. Tylko wycofam srodki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to samo. Zamknąłem rachunek bo 5 kwietnia /badanie salda/ było w Optimie sporo grosza i po po kilku dniach otwarłem nowe. Niestety sytuacja jak u Ciebie z odsetkami. Myślę, że gdyby Optima nie zaczął kombinować z dniem badania salda to nie byłoby tego cyrku z zamykaniem kont. Kiedyś wiadomo było jaki dzień będzie ostatnim na ewakuację a teraz niekoniecznie. Chyba że o to chodziło Optimie. Może polcan trochę by się tym zajął. Bo jak to jest, że wypowiadasz umowę z bankiem, po miesiącu rachunek jest zamykany, reszta środków wpływa na podany rachunek w innym banku. Nie masz już dostępu do bankowości internetowej. Po kilku dniach składasz wniosek o otwarcie rachunku, otrzymujesz nową umowę ramową ze starym numerem rachunku, starym loginem, hasłem, starą historią i rzecz jasna starym saldem na dzień badania. Mnie tu jakoś coś nie pasuje.

      Usuń
    2. Opisz to dokładnie, najlepiej w formie artykułu i wyślij mi na maila do publikacji. Lub wypisz to w punktach szczegółowo jak to wyglądało i prześlij na maila podanego w zakładce kontakt.

      Wiem, że od samego początku Optima bacznie obserwuje FpG, więc tam umieściłbym taką przestrogę dla wszystkich.

      Usuń
    3. Czy moglibyście szerzej opisać sprawę? Ja tak dokładnie nie monitoruję wypłaty odsetek z Optimy ale jeśli by się okazało, że robią mnie w bambusa, od razu wycofam wszystko z konta.
      Swoją drogą uważam za niepoważne z ich strony, że nie wyświetlają w systemie dokładnej informacji które środki są oprocentowane wg jakiej stopy (dla nowych czy starych środków) tylko odsyłają do tabeli z oprocentowaniem. Tak jakby chcieli utrudnić samodzielne obliczenie, jakie odsetki nam się należą.

      Usuń
  2. Wyrażamy jeszcze dzisiaj opinie na temat usług bankowych w akcji miliony-polakow.pl, badanie comperii o bardzo szerokim zasięgu i łatwym dostepie

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostaję przy swoim banku Getin, nie rezygnuję z tego co daje pewny zysk.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezłe konto w Getin Up, a przy okazji można zyskać jakiś bonus np wejściówkę do kina

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie bardzo ciekawi Idea Saver. Czytałam gdzieś, że te opcje stają się ostatnio modne i chętnie wybierane. Miał ktoś może styczność z tą oferta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idea Saver nie jest "opcją" w rozumieniu bankowym. To zwykłe konto oprocentowane wabikowo na 2,50% tylko do kwoty 2,50%. Są ciekawsze opcje w Idea bank o czym pisałem w osobnym artykule:
      http://moneyafterhours.blogspot.com/2016/05/konto-zoska-pro-na-3-oraz-idea-saver.html

      Usuń
    2. Dziękuję, za odpowiedź i link do artykułu. Jestem zainteresowana tematem, bo zmieniam bank i wszelkie informacje w pigułce, są jak najbardziej przydatne. Jestem prawie zdecydowana na Idea Bank, bo z tego co porównywałam, to ma najkorzystniejsze dla mnie rozwiązania.

      Usuń
    3. Być może warto poczekać, bowiem Idea planuje coś ciekawego niebawem.

      Usuń
    4. A wiesz może kiedy będą wprowadzać te nowości? Chciałabym pożegnać obecny bank w miarę szybko, ale może rzeczywiście warto poczekać na nowe propozycje Idea Banku.

      Usuń
    5. Niestety nie wiem. Dostałem informację, że ma być tutaj akcja specjalna z premią, ale szczegółów nie dostałem, a znając życie i biorąc pod uwagę, że wakacje już się zaczęły, sądzę, że oferta pojawi sie dopiero po wakacjach, tak jak zapowiada Toyota.
      Więc chyba jednak nie warto czekać...

      Usuń
    6. Skoro piszesz, że warto zaczekać, to poczekam. :) Pozostaje mi tylko śledzić ofertę banku i Twój blog. Dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam.

      Usuń
    7. Oferty dostępne na stronie banku nie pokrywają się z tym co faktycznie jest oferowane, gdyż niektóre promocje są dedykowane blogerom finansowym.
      Musiałaś przeoczyć to o czym mówiłem, bo pojawiło się w poniedziałek i omawiałem to na FpG.
      http://moneyafterhours.blogspot.com/2016/07/100-z-za-zoske-pro-na-3-w-idea-bank-w.html

      Usuń
    8. Faktycznie przegapiłam, ale już nadrobiłam zaległości. :) Jestem zupełnie nowym klientem, więc jeśli zdecyduje się na konto Zośka Pro, to rzeczywiście chyba mogę sporo zyskać. :)

      Usuń
    9. Więcej niż w innych bankach. Może poza Millennium.

      Usuń
  6. wszyscy się tu zachwycają zośką, ale nikomu nie przyszło do głowy, że to LC i nigdy nic nie wiadomo co mu jutro do głowy przyjdzie, a mam z nimi do czynienie już kilkanaście lat chyba, więc wiem co mówię.. Polcan zaleca likwidować nieużywane konta, na szczęście jednego nie zlikwidowałem, poczciwy Raiffeisen i nasze ulubione KO WC :) Zapomnieliście, że tam jest 2,2% bez idiotycznych ograniczań kwotowych, fakt, że tylko jeden przelew w miesiącu free, ale limit dzienny z ROR to 200K :P. Po numerze jaki zrobiła Optima, pomijam Smarta, bo tam na KO jest tylko 1,7%, w tej chwili przerzuciłem wszystko do raifka. Obowiązuje oprocentowanie na WC dalej takie jak było w standardzie WIBOR 3M +0,5% bonusu, jeżeli w poprzednim miesiącu wpłynęła choć jena złotówka, konto beż żadnych ograniczeń kwotowych, jest to najlepsza przechowania, bez żadnych wydziwnień i idiotycznego regulaminu jak w zośce.

    OdpowiedzUsuń