piątek, 24 czerwca 2016

Czas odebrać premię 100 zł za udział w MoneyMania 5


Portal Money.pl długo wzbraniał się przed akcjami specjalnymi z bonusem, które często można było znaleźć w comperii czy agorze. Ale jak już się tutaj zaczęło to na dobre, bo jedna akcja goniła wręcz drugą.

Pierwsze cztery akcje były mało ciekawe dla wisienkowiczów, którzy skorzystali wcześniej z każdej możliwej oferty bonusowej. Dopiero piąta okazała się ciekawa, długo jednak przyszło czekać na efekt i nie obyło się bez pisania reklamacji.

Na szczęście dopiero wczoraj dostałem maila o tytule: Brałeś udział w Money Mania 5? Sprawdź wiadomość. Sprawdźcie zatem swoje maile, ewentualnie dodatkowe skrzynki typu spam czy inne, do których często trafia informacja o naszej premii.





Logowanie jest łatwiejsze niż w agorze, nie trzeba bowiem dodatkowo generować nowego hasła. Mimo to pierwsze wrażenie jest negatywne, bowiem jeśli po raz pierwszy logujemy się po odbiór premii, wita nas taki obrazek:(

:(
Trzeba jednak kliknąć w zakładkę Wnioski wysłane w poprzednich edycjach, by odebrać 100 zł za jeden przelew:) Ważne by w polu status była nazwa: Przyznana premia

Sprawdź pole Status

Jedna uwaga na koniec. Należy podać numer konta w mBanku na który MoneyMania ma przelać stówkę. Niestety podobnie jak w agorze nie można kopiować numeru ze spacjami, zobaczymy bowiem wtedy taki komunikat

 
Numer konta nie może zawierać spacji


Po usunięciu spacji wszystko już działa poprawnie. Teraz wystarczy poczekać na przelew premii, jej odbiór i zamknięcie niepotrzebnego już konta.

7 komentarzy:

  1. Ja już uzupełniłem numer konta z mBanku w moneymanii dawno. Mam info o przyznanej premii, ale kiedy wchodzę w moje dane to pisze tam żeby podać nr konta w Toyota bank. Więc chyba jest jakaś kolejna edycja wspólnie z Toyotą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zaś pisałem reklamację w środę. Odpowiedzi nie dostałem, za to pojawił się mail o przyznaniu premii, być może reklamacja zadziałała?
      Mi też się pojawiło info o Toyocie bank, ale niżej był mBank.
      Chciałem teraz to sprawdzić i opisać jak to wygląda, niestety nie można już kliknąć w Przyznania premia. Link jest nieaktywny.

      Usuń
    2. Odpowiedź na Reklamację, nie otrzymania e-maila o zakwalifikowaniu się do premii w Money Manii 5, otrzymałem w dniu dzisiejszym następującej treści:
      Dzień dobry
      przepraszamy, wiadomość została wysłana z opóźnieniem, ponieważ musieliśmy zaczekać na potwierdzenie zrealizowania wszystkich warunków przez użytkowników promocji.

      Mail do użytkowników zakwalifikowanych przez bank do wypłaty premii został wysłany wczoraj. Proszę sprawdzić skrzynkę odbiorczą i folder SPAM.

      Pozdrawiam!

      Usuń
    3. Marcin, podaj e-mail, gdzie należy przesłać reklamację w sprawie nie przyznania premii za udział MoneyMania 5

      Usuń
    4. Pisałem na: moneymania@firma.money.pl

      Usuń
  2. Ja również otrzymałem e-maila od Money Mania 5 o zakwalifikowaniu się do premii 100 zł. Jednak po zalogowaniu się w Aplikacji Money Mania Status wniosku dalej "WYSŁANY" nie ma zmiany "PRZYZNANA PREMIA" i wczoraj znów złożyłem kolejną Reklamację na zmianę Statusu wniosku.
    Ostatnio z pozytywnym skutkiem składałem reklamację do Agory. Czy nie może odbywać się to bez problemów?
    Cały czas, albo spóźnienie z przesłaniem informacji albo następne kwiatki. Szkoda słów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przed chwilą po wczorajszej Reklamacji, STATUS na stronie: Money Manii został zmieniony na PREMIA PRZYZNANA. Teraz czekam na 100 zł do 01.07.2016r. Jednak Reklamacje pomagają.

      Usuń