wtorek, 17 lutego 2015

100 zł cashback za płatności w Blue Media


Niedawno opisywałem w jaki sposób otrzymać 100 zł premii za testowanie konta w Blue Media. Próbowałem tam się zarejestrować ale najpierw zostałem poproszony o podanie kodu by zostać testerem. Potem zaś okazało się, że testowanie było ograniczone do mieszkańców trójmiasta.

A jednak ostatnio czytelnik Rafał podesłał mi wszystkie szczegóły trwającej w dalszym ciągu promocji. Za realizacje płatności możemy zarobić do 100 zł, a stówa, jak każdy wie, piechotą nie chodzi.

Co więcej Rafał podał także link do strony, na której można zarejestrować konto, bez podawania jakiegokolwiek kodu. Możecie to sprawdzić tutaj i następnie potestować sobie to konto, przedtem jednak warto zajrzeć do regulaminów, które zwyczajowo zamieszczam na końcu artykułu.




Organizator promocji zobowiązuje się do cashbacku w wysokości 5% za doładowanie telefonu lub płatności za rachunek. Co trzeba zrobić by zostać objęty promocją?

Warunki są w sumie trzy. Należy:
  • płatności dokonać w serwisie bm.pl
  • opłacona faktura została pobrana z EBOK przez Organizatora po przekazaniu przez Uczestnika danych dostępowych do EBOK
  • uczestnik, czyli ktoś kto jest chętny na cashback, aktywował saldo i przeprowadził pozytywną weryfikacje
a więc jak widać warunki to żadne w porównaniu z tym co wymyślają ostatnimi czasy banksterzy. Ale trudno się dziwić. Blue Media dopiero zaczyna i nie obrosło jeszcze w piórka by kombinować jak oskubać klienta.



Warto tutaj dodać szczegóły. 5% kwoty transakcji ma tutaj ograniczenie. NIe można uzyskać więcej niż 25 zł od pojedynczej transakcji. Innymi słowy jak zrobimy płatność za 1000 zł, to nie dostaniemy 50 zł które stanowi 5% kwoty bazowej a jedynie 25 zł.

A więc maksymalnie warto płacić fakturę na maksymalnie 500 zł by optymalnie wykorzystać tę promocję. A ponieważ limit premii wynosi 100 zł, z tego wniosek, że faktury łącznie mogą wynieść  w sumie 2000 zł.

W przeciwieństwie do promocji bankowych tutaj nie ma czasu trwania promocji. Jest ona ważna do odwołania. Ale chyba nikomu nie trzeba mówić, że i tak pewnie panuje tu zasada kto pierwszy ten lepszy. W końcu na wszystko jest zawsze jakiś ograniczony budżet, a Blue Media pewnie nie myśli, że promocja będzie popularna.

Regulamin promocji 100 zł zwrotu kasy dla zainteresowanych.

5 komentarzy:

  1. Chyba trzeba być niepełnosprawnym umysłowo żeby podawać jednej firmie loginy i hasła do wszystkich swoich eboków (prąd, gaz,telefon,tv itd.) bo do tego w tej chwili te płatności się sprowadzają. Czy ktoś to przemyślał ? przecież dając komuś.dostęp do ebok powiedzmy takiego orange dajesz dostęp do pełnego zarządzania twoim kontem, historią połączeń itd..

    OdpowiedzUsuń
  2. 5% ale tylko od płatności które zostaną automatycznie pobrane przez "Blue Media" z biura obsługi klienta. Firma wystawiająca fakturę- rachunek musi być obsługiwana przez BM i trzeba podać swoje dane logowania do konta, żeby został pobrany ten rachunek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Za obietnicę 100 zł firma BlueMedia otrzyma komplet twoich haseł i loginów do kilku eboków, dzięki czemu ustalenie twojego systemu haseł, a więc haseł do innych serwisów będzie tylko kwestią prób. Oczywiście nie każdy ma identyczne hasło do wszystkich systemów, ale mając kilka z nich może uda się zauważyć jakiś schemat haseł. BM. broni się, że hasła trzyma szyfrowane, ale hackerzy, dawni pracownicy, błędy systemowe... Z BM.pl warto będzie korzystać, gdy będzie można przesyłać im mailem fakturę otrzymaną mailem i będzie się sama płacić. O tak - to byłoby świetne. Ale żeby dawać pełen dostęp, to aż korci skrzywdzonych pracowników bez podwyżek do pogrzebania w danych osobowych naiwnych klientów, ich odsprzedaży itp. Na razie BM.pl może się przydać tylko jako darmowa przelewarka do przelewów natychmiastowych między różnymi bankami. Tak, darmowych! Jak ktoś podał im swoje hasła, to niech się pochwali. Chętnie wysłuchamy kontrargumentów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten tekst polecam ku rozwadze osobom zainteresowanym obligacjami.

    http://biznes.interia.pl/finanse-osobiste/news/ryzykowne-obligacje-firm-pozyczkowych,2094888,4141

    OdpowiedzUsuń
  5. Usługa płatności w bm.pl nie działa. Poświęciłem sporo czasu na wprowadzenie danych i płatność nie została wykonana. Za to informacja o innej, usuniętej wcześniej, płatności przyszła mailem. Infolinia niekompetentna i powolna. Błędy czy świadome działanie? Wyciąganie danych? Narazili mnie tylko na dodatkowe koszty, bo rachunek nie został opłacony w terminie. Zdecydowanie nie polecam! Zażądałem usunięcia konta.

    OdpowiedzUsuń