wtorek, 25 października 2016

Nieoczekiwana lokata Jesienny Sejf bez limitu na 3% w Idea bank


Ależ w tym tygodniu nam się rozszalał Idea bank ze swoją ofertą lokat. Najpierw w poniedziałek zaskoczeni zostaliśmy lokatą Halloween na 3% i założyłbym się, że taka gratka szybko zniknie z oferty.

Nic z tego. Halloween ciągle jest dostępny, a już następnego dnia, czyli dziś pojawia się nowa gratka w postaci Jesiennego Sejfu także ze stawką 3%. Mało tego, teraz Idea bank gwarantuje jeszcze większy zysk, ze względu na dłuższy czas trwania lokaty.


Halloween potrwa tylko 1 miesiąc. Miesiąc szybko minie i zastąpi ją być może lokata mikołajkowa. Nikt nam jednak nie zagwarantuje, że będzie tu w dalszym ciągu 3%, wygląda bowiem na to, że Idea testuje naszą możliwość przenoszenia środków.


Jesienny Sejf potrwa przez 3 miesiące, a więc mimo nazwy skończy się już zimą. Nie trwa 2 miesiące, bowiem tyle cały czas daje Tylko Teraz ze stawką 2,75%. Być może to reakcja na popularną także 3 miesięczną lokatę bezkompromisową w Optimie, gdzie 3% mamy do kwoty stu tysięcy.

Idea bank idzie krok dalej i nie daje tego ograniczenia. Możemy tutaj pakować pod sam korek BFG, ryzykanci mogą nawet więcej. Nic tylko się cieszyć i zakładać, pod warunkiem, że nie mamy szans na bezkompromisową.

Nieoczekiwana zmiana stawek w yb...

Mimo to bezkompromisowa i tak bije Jesienny Sejf na głowę, jeśli korzystamy z yb. Okazało się bowiem dziś rano, że Idea nie dopłaca już typowego bonusu za yb i w przypadku pokrycia zamiast 0,25% mamy teraz zaledwie... 0,15% (z drugiej strony zamiast 0,10% jest już zaledwie... 0,05%). Niewiele, ale przy większych kwotach robi się już ciekawiej:)

Tutaj podniesiesz stawki lokat na dowolną lokatę w Idea bank

Takich ograniczeń nie robi Optima. Ba, tutaj jest całkiem na odwrót. Omawiałem to szczegółowo w ubiegłym tygodniu, przypomnę więc w skrócie, że tutaj bonus jest całkiem pokaźny i wynosi 1,50%/0,50% (zamiast 0,15%/0,05%).

Tak gorącego tygodnia w tym roku jeszcze nie mieliśmy. Jednocześnie dziś Comperia wyskoczyła z akcją specjalną z bonusem na 110 zł w Toyota bank, co omówiłem dziś na FpG. Stąd wyjątkowo oferta lokaty zostaje przeniesiona tutaj.

Mamy zatem pasjonujący wyścig z czasem, bo takie gorące oferty lubią znikać w najbardziej niepożądanym momencie. Będziemy jednak na bieżąco monitorować co się dzieje i informować Was o posunięciach bezkonkurencyjnych dziś lokat w Optimie oraz Idea banku.

Zwyczajowo nowym klientom Idea bank polecam najpierw założyć lokatę Happy. Tutaj wszak macie dalej 4,00% dla lokaty na 2 miesiące i jest to tylko jednorazowy prezent od banku. Kto wybierze wariant z 1 lub 3 miesiącami dostanie tylko 3,50%.

Tutaj założysz lokatę Happy ze stawką do 4,00%

15 komentarzy:

  1. Polcan, a spotkałeś się z taką sytuacją, że w przelewie na lokatę IB z Millennium - Bank nie przyjmował znaku: \ w tytule przelewu? Ten znak występuje w numerze wniosku zakładanej lokaty IB, a musiałem go zmienić na / żeby przeszło. Mam nadzieję, że nie odrzuci mi tej lokaty przez zmianę znaku w tytule przelewu?? Jeśli ktoś miał podobnie - to proszę podzielić się na forum. Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałem tak wiele razy w rożnych bankach. Np Eurobank informuje o błędzie i nie przepuszcza przelewu, więc robię spację zamiast ukosnika.
      Przelew dochodzi, lokata zostaje założona więc nie ma problemu:-)

      Usuń
    2. Też tak kiedyś miałam. IB lokatę założył - pewnie zrobiłby tak i na podstawie wyłącznie właściwego konta. Teraz mój bank główny już się "poprawił" i przyjmuje ukośniki w lewo:))

      Usuń
    3. Alior też tak ma, ale lokaty w IB się zakładają bez problemu.

      Usuń
  2. Dzięki za szybkie odpowiedzi! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Polcan a co to za lokata na 3,08 na 8 dni w Idei? możesz ją prześwietlić? Nie ma tam jakiś haczyków?
    Waldemar

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja Cię... Wielki poligon doświadczalny sobie Idea urządza na nas. Rano postaram się to opisać, chociaż trudno mi będzie znaleźć czas.

      Usuń
  4. Ja mysle ze to błąd systemowy. Normalnie "8" jest na 2,08%.

    OdpowiedzUsuń
  5. Proszę o odpowiedź. Zakładałam konto przez ybanking w Idea Banku. Najpierw było pytanie czy masz konto ? To zaznaczyłam,że nie mam poszło dalej i pojawiło się pytanie: Czy jesteś klientem banku? Odpowiedź moja była TAK - bo mam login i hasło z poprzedniego zakładania lokaty. Lokatę zakładałam bez konta. Wpuściło mnie na Bank, gdzie założyłam lokatę i jak skończyłam,to wróciło do ybanking z komunikatem , że lokata czeka na założenie. To ja już nie wiem jak do tego podejść ? Proszę o pomoc. Na e-mail mam już numer rachunku na wpłatę na ową lokatę. Co mam zrobić ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli lokata jest zakładana przez Ybanking, to po kliknięciu na link na Ybanking następuje przekierowanie na stronę Idea Banku, gdzie trzeba podać nr pesel, zaakceptować warunki i kliknąć " dalej ".

      Później można założyć lokatę w dowolny sposób, np. po zalogowaniu na stronie banku.

      Pozdrawiam
      Paweł Turczynowicz

      Usuń
  6. chciałem zerwać lokatę halloween i przenienieść środki na jesienny sejf ale nie wyświetla mi się ta lokata.
    ktoś wie jak ominąć te problemy stwarzane przez bank?
    pirx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Składasz wniosek na wybraną lokatę. Zrywasz lokatę halloween podając numer rachunku do zwrotu środków z wybranej lokaty.

      Usuń
  7. I po helołinach i po sejfach ... nie zdążyłem ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczekaj na "Ósemce - 2,08% - jeśli nie masz lepiej w innym banku. Mikołajki tuż-tuż...

      Usuń
  8. A mi nie przyjęło żadnego wniosku na Jesienny Sejf. Trzeba zaznaczyć wszystkie zgody inaczej wniosek nie przechodzi?
    Nie przy wszystkich są gwiazdki.

    OdpowiedzUsuń