czwartek, 5 kwietnia 2018

Konto oszczędnościowe na 2,5% w Getin i darmowe konto z możliwością zwrotu 180 zł.


Nie tak dawno opisywałem konto które "rozłożyło mnie na łopatki" jeśli chodzi o opłaty. Konto można uznać za w pełni darmowe bo co to za filozofia zrobić raz obrót kartą? Po tej czynności konto jest darmowe a w zamian mamy wszystkie darmowe bankomaty w Polsce. Czego chcieć więcej? Dodatkowo przez 6 miesięcy mamy tu zwrot 5% za zakupy co ostatecznie daje możliwość zarobienia 180 zł.

Dlatego postanowiłem założyć sam tutaj konto mimo iż dawno temu pogniewałem się na Getin za wprowadzenie opłat i ograniczenie bankomatów. Nieco rozczarowała mnie firma kurierska TNT która wiozła do mnie dokumenty aż przez 8 dni. Fakt że mieliśmy przedświąteczny tydzień no ale jednak. 

Przy okazji chciałbym podkreślić jeszcze jeden istotny element. Wielu ludzi wciąż obawia się kont internetowych i boi się ich jak ognia. A że mało bezpieczne, a że trudne w obsłudze, a ze se nie poradzę  itd.itd. Getin daje fajny prezent. Broszurka wyjaśniająca jak konto obsługiwać, jak używać aplikacji mobilnej. Oczywiście dla tych co ogarniają temat jest to bezużyteczne ale dla kogoś kogo internetowe konta "gryzą" na pewno się przyda. Poniżej przykładowe skany z broszurki








Konto to szczegółowo opisałem w tym artykule, samo zaś konto można założyć spod poniższego linku.   

Tu założysz konto ze zwrotem 180 zł

Dla niezdecydowanych kolejnym bodźcem może być możliwość otworzenia Konta oszczędnościowego z oprocentowaniem 2,5% na 4 miesiące do 200 tys. 


Dotyczy to jednak nowych środków, ale skoro wiąże się to z otwarciem konta..... Zatem otwierając konto Proste zasady należy założyć i konto osobiste. A właściwie na odwrót:) Zakładamy konto oszczędnościowe wraz z kontem osobistym. Wszystko to spod linku poniżej
EDIT: oferta ważna jest do 1.05, i mogą z niej skorzystać obecni kliencie. Saldo jest jednak badane na dzień 29.03.18 choć 2,5%  dla "starych wyjadaczy" jest nieco gorsze niż np w Millenium (2,7%) no chyba ze się mylę lub (w co też wątpię) są tacu co konta w Millenium jeszcze nie mają... 

Tu założysz Konto oszczędnościowe wraz z kontem osobistym 

i jeszcze regulamin


2 komentarze:

  1. Zapomniałeś podać kluczowych dat dla konta oszczędnościowego, bo to odświeżona wersja zwana VII edycją, której nie omawiałem na FpG.
    Saldo badane na: 29 marca 2018
    Oferta ważna do: 1 maja 2018
    Pojawiła się jednak dziś w kwietniowym rankingu kont
    http://moneyafterhours.blogspot.com/2018/04/ranking-kont-oszczednosciowych-kwiecien.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Pisząc skupiłem się na nowych więc dla nich ta informacja jest bez znaczenia, mimo to dzięki dopisałem. Ponadto "starzy" pewnie korzystają z 2,7% w Millenium. No chyba ze ktoś za "starych" jeszcze konta tu nie ma co by mnie szczególnie zdziwiło....

    OdpowiedzUsuń