środa, 25 kwietnia 2018

3% w Aliorze przedłużone o pół roku oraz 150 zł premii do allegro


Na FpG jest ostatnio tyle promocji, że artykuły muszę publikować nawet w sobotę i niedzielę czego nie robiłem, gdy prowadziłem dwa blogi jednocześnie. Wpisy na PP4 pojawiają się sporadycznie, ale takie info nie może przepaść.

W komentarzach na FpG pojawiły się informacje o przedłużeniu świetnej stawki konta w Alior banku, a to coś co zasługuje na osobny artykuł. Tym bardziej, że do zgarnięcia jest tutaj nie tylko 3% na ponad pół roku, ale dodatkowo premia na start.


Początkowo stawka miała być do połowy roku


Konto w Aliorze założyłem dla 3% w grudniu jak tylko pojawiło się na rynku. Początkowo miało być ono oferowane do połowy 2018. Ponad pół roku to jednak szmat czasu, więc jak dla mnie była to wystarczająca zachęta by je założyć.

Teraz wiemy, że potrwa do końca roku:)

Tymczasem 10 kwietnia pojawiła się aktualizacja oferty, w której Alior przedłużył promocyjną stawkę o kolejne pół roku do 31 grudnia 2018. A to oznacza, że Idea bank będzie musiał się sprężać cały 2018 rok z oferowaniem stawkę ponad 3% na lokatach by zachęcić nas do ewakuacji środków z melonika:)


Jak wspomniałem wyżej konto założyłem tylko dla 3% bo w grudniu nie było ekstra oferty w Aliorze. Teraz jednak mamy dodatkową super okazję zgarnięcia 150 zł do Allegro za skorzystanie z 14 edycji Money Manii

Dedykowany link do rejestracji w Money Manii 14 po 150 zł do Allegro

Oferta potrwa jeszcze do 13 maja 2018. Gdy opisywałem ją niedawno na FpG nie wiedziałem, że oferta konta na 3% zostanie przedłużona o pół roku, więc zakładanie nowego konta dla samej premii 150 zł do Allegro nie każdego mogła przekonywać, skoro 3% miało pojawić się na krótko.


Teraz jednak to się zmieniło. 3% będzie jeszcze przez grubo ponad pół roku więc MM14 wydaje się dużo bardziej ciekawa. A warunki są banalne wszak do zgarnięcia 150 zł wystarczą 3 płatności na dowolną kwotę.

Ofertę omówiłem szczegółowo tutaj, więc warto zajrzeć po szczegółowe terminy akcji. Brawa dla melonika, do niedawna był to kiepski bank, ale od tego roku znajduje się tuż poza pudłem. Oby tak dalej:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz