czwartek, 20 kwietnia 2017

Zwrot opłaty za konto w Toyota bank oraz przedłużanie terminu zwrotu


Wczoraj wielu z czytelników FpG przyznało w komentarzach, iż Toyota bank nie wypłacił Wam zwrotu za opłatę za konto. Sprawdziłem jak to jest w moim przypadku i w systemie zauważyłem takie zestawienie:



Zwrot opłaty - u mnie 13 każdego miesiąca

Jak widać bank pobiera opłatę zawsze 1 dnia każdego miesiąca, a następnie zwraca ją 13 dnia tego samego miesiąca. Tak było w miesiącu marcu oraz identycznie w kwietniu, więc jak sądzę podobnie będzie w przyszłych miesiącach.

Sprawdziłem też, kiedy dokładnie założyłem obie lokaty, które muszą być w duecie. Było to 16 lutego, a więc bank nie wziął pod uwagę nawet pełnego miesiąca, lecz zwrócił środki już 13 marca.


Warunek zwrotu opłaty: DUET LOKAT przez cały rok
Przy okazji chciałbym przypomnieć, że nie jest tak, że mamy gwarancję zwrotu do końca 2017 za dwie lokaty założone na start, jak niektórzy piszą mi w mailach. Gwarancja taka jest, pod warunkiem posiadania dwu lokat jednocześnie przez cały rok 2017.

To bardzo ważne. Promocja nosi nazwę duet lokat, więc muszą być dwie, zaś krótsza z nich czyli ta na 160 dni skończy się już po 5 miesiącach z hakiem. Czyli w moim przypadku będzie to już pod koniec lipca.

Mając to na uwadze, założyłem nową lokatę w Toyota bank, która skończyła mi się we wtorek 18 kwietnia jako relikt z poprzedniej promocji z Mikołajem, czyli już po granicznym terminie, co widać na pierwszym screenie. To pozwoliło mi na wydłużenie zwrotu opłat o dwa miesiące czyli do września 2017.

Założenie kolejnej lokaty w późniejszym terminie wydłuża termin zwrotu opłaty

Obawiałem się, że gwarantowana data 15 kwietnia 2017 będzie datą graniczną dla stawki 2,50%. Spodziewałem się, że bank obniży ją od tego tygodnia. I faktycznie, teraz jest już  2,25% co widać na powyższej reklamie.

Tutaj założysz lokatę w Plan Depozytowy na 160 dni Toyota bank na 2,25%

Jak widać daty graniczne są bardzo ważne, dokładnie tego dnia bowiem ostatni raz można było założyć lokatę na 2,50%. Teraz mamy już tylko tyle, ile daje zając u niebieskich. Zając jednak pewnie szybko zniknie z ich strony, zaś Plan Depozytowy będzie zdecydowanie dłużej w ofercie.

4 komentarze:

  1. Brak zwrotu, poszła reklamacja. Poszła reklamacja.

    OdpowiedzUsuń
  2. A u mnie wszystko się zgadza. Konto o te 2 lokaty założone pod koniec lutego. 1 marca pobrana opłata 2,49 za konto - i ona wg regulaminu miała być oddana do 15-ego następnego miesiąca i tak było - bo 13-go kwietnia została zwrócona. 1-ego kwietnia pobrało znowu, tym razem za kwiecień i oddadzą ją do 15 maja. Jest więc moment (do tego 13 kw.), w którym są pobrane dwie opłaty, a żadna zwrórona, ale generalnie wszystko potem się zgadza ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. @Autor: przeczytaj jeszcze raz, co napisałeś o tym, że "bank pobiera opłatę zawsze 1 dnia każdego miesiąca, a następnie zwraca ją 13 dnia tego samego miesiąca". W związku z tym dostałeś zwrot 10 (!) marca. Dedukcja chyba zawodzi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy dostałeś jakąś odpowiedź od Agory?
    Ja złożyłem najpierw reklamację w Toyota, to odpisano mi, że nie dostali mojego zgłoszenia. Napisałem więc do Agory i dostałem w odpowiedzi:
    Szanowny Panie,

    zwrot opłat dokładnie sprecyzowany jest w Regulaminie i nastąpi dopiero po zakończeniu Akcji i spełnieniu wszystkich warunków
    Znaczy nie mają pojęcia jak to ma wyglądać.

    OdpowiedzUsuń