Wczoraj wielu z czytelników FpG przyznało w komentarzach, iż Toyota bank nie wypłacił Wam zwrotu za opłatę za konto. Sprawdziłem jak to jest w moim przypadku i w systemie zauważyłem takie zestawienie:
Zwrot opłaty - u mnie 13 każdego miesiąca |
Jak widać bank pobiera opłatę zawsze 1 dnia każdego miesiąca, a następnie zwraca ją 13 dnia tego samego miesiąca. Tak było w miesiącu marcu oraz identycznie w kwietniu, więc jak sądzę podobnie będzie w przyszłych miesiącach.
Sprawdziłem też, kiedy dokładnie założyłem obie lokaty, które muszą być w duecie. Było to 16 lutego, a więc bank nie wziął pod uwagę nawet pełnego miesiąca, lecz zwrócił środki już 13 marca.
Warunek zwrotu opłaty: DUET LOKAT przez cały rok
Przy okazji chciałbym przypomnieć, że nie jest tak, że mamy gwarancję zwrotu do końca 2017 za dwie lokaty założone na start, jak niektórzy piszą mi w mailach. Gwarancja taka jest, pod warunkiem posiadania dwu lokat jednocześnie przez cały rok 2017.
To bardzo ważne. Promocja nosi nazwę duet lokat, więc muszą być dwie, zaś krótsza z nich czyli ta na 160 dni skończy się już po 5 miesiącach z hakiem. Czyli w moim przypadku będzie to już pod koniec lipca.
Mając to na uwadze, założyłem nową lokatę w Toyota bank, która skończyła mi się we wtorek 18 kwietnia jako relikt z poprzedniej promocji z Mikołajem, czyli już po granicznym terminie, co widać na pierwszym screenie. To pozwoliło mi na wydłużenie zwrotu opłat o dwa miesiące czyli do września 2017.
Założenie kolejnej lokaty w późniejszym terminie wydłuża termin zwrotu opłaty |
Obawiałem się, że gwarantowana data 15 kwietnia 2017 będzie datą graniczną dla stawki 2,50%. Spodziewałem się, że bank obniży ją od tego tygodnia. I faktycznie, teraz jest już 2,25% co widać na powyższej reklamie.
Tutaj założysz lokatę w Plan Depozytowy na 160 dni Toyota bank na 2,25%
Jak widać daty graniczne są bardzo ważne, dokładnie tego dnia bowiem ostatni raz można było założyć lokatę na 2,50%. Teraz mamy już tylko tyle, ile daje zając u niebieskich. Zając jednak pewnie szybko zniknie z ich strony, zaś Plan Depozytowy będzie zdecydowanie dłużej w ofercie.
Brak zwrotu, poszła reklamacja. Poszła reklamacja.
OdpowiedzUsuńA u mnie wszystko się zgadza. Konto o te 2 lokaty założone pod koniec lutego. 1 marca pobrana opłata 2,49 za konto - i ona wg regulaminu miała być oddana do 15-ego następnego miesiąca i tak było - bo 13-go kwietnia została zwrócona. 1-ego kwietnia pobrało znowu, tym razem za kwiecień i oddadzą ją do 15 maja. Jest więc moment (do tego 13 kw.), w którym są pobrane dwie opłaty, a żadna zwrórona, ale generalnie wszystko potem się zgadza ;)
OdpowiedzUsuń@Autor: przeczytaj jeszcze raz, co napisałeś o tym, że "bank pobiera opłatę zawsze 1 dnia każdego miesiąca, a następnie zwraca ją 13 dnia tego samego miesiąca". W związku z tym dostałeś zwrot 10 (!) marca. Dedukcja chyba zawodzi.
OdpowiedzUsuńCzy dostałeś jakąś odpowiedź od Agory?
OdpowiedzUsuńJa złożyłem najpierw reklamację w Toyota, to odpisano mi, że nie dostali mojego zgłoszenia. Napisałem więc do Agory i dostałem w odpowiedzi:
Szanowny Panie,
zwrot opłat dokładnie sprecyzowany jest w Regulaminie i nastąpi dopiero po zakończeniu Akcji i spełnieniu wszystkich warunków
Znaczy nie mają pojęcia jak to ma wyglądać.