niedziela, 26 lutego 2017

Rezygnacja z członkostwa SKOK Wołomin



Ponieważ syndyk pozostaje głuchy na wszelakie argumenty i nie przyjmuje ich do wiadomości powtarzając te same uzasadnienie, warto wysłać deklarację rezygnacji z członkostwa SKOK Wołomin.

To w końcu dziwny fakt przynależności do nieistniejącej Kasy jest powodem całego zamieszania. Kasy wołomińskiej już nie ma na rynku, nie przyjmuje depozytów, ale formalnie w świetle prawa jeszcze istnieje.

Warto zatem odczepić się raz na zawsze od czegoś co zakrawa na czysty absurd czyli płacenie za coś czego już w zasadzie nie ma. Niżej przedstawiam zatem przesłaną przez czytelniczkę deklarację rezygnacji z członkostwa.



Deklaracja rezygnacji z członkostwa
w Spółdzielczej Kasie Oszczędnościowo - Kredytowej w Wołominie z siedzibą w
05- 200 Wołomin , ul. Legionów 29 ( KRS 0000058805 )
Ja niżej podpisany(a)
Imię i nazwisko ................................................................................
Pesel ..........................................................................
Adres.........................................................................................................................................


Adres do korespondencji:…………………………………………………………………….


Numer członkowski ……………………………………..
rezygnuję z członkostwa w Spółdzielczej Kasie Oszczędnościowo _ Kredytowej w Wołominie z siedzibą w
05- 200 Wołomin , ul. Legionów 29
i jednocześnie proszę o wykreślenie mnie z listy Członków z dniem ……………….. rok


Podpis członka ........................................................ 


Ciąg dalszy: Prokuratura krajowa oficjalnie podważa czynności syndyka SKOK Wołomin

39 komentarzy:

  1. To ja już nic nie rozumiem. Nadal jestem członkiem jak kasy nie ma ? Ktoś to wysłał i dostał odpowiedź o wykreśleniu z listy członków ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Deklaracja rezygnacji z członkostwa
      w Spółdzielczej Kasie Oszczędnościowo - Kredytowej w Wołominie z siedzibą w
      05- 200 Wołomin , ul. Legionów 29 ( KRS 0000058805 )
      Ja niżej podpisany(a)
      Imię i nazwisko ................................................................................
      Pesel ..........................................................................
      Adres.........................................................................................................................................


      Adres do korespondencji:…………………………………………………………………….


      Numer członkowski ……………………………………..
      rezygnuję z członkostwa w Spółdzielczej Kasie Oszczędnościowo _ Kredytowej w Wołominie z siedzibą w
      05- 200 Wołomin , ul. Legionów 29
      i jednocześnie proszę o wykreślenie mnie z listy Członków z dniem ……………….. rok


      Podpis członka ........................................................ tak ja wysłałam i jakaś idiotka syndyka napisała mi że mogę wysłać deklarację wystąpienia z listy członków

      Usuń
  2. Niekompletna deklaracja. Powolac sie trzeba na odpowiedni zapis statutu i dodatkowo zazadac zwrotu udzialow.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mozesz przygotowac poprawiony dokument?

      Usuń
    2. Ja z takiej skorzystałam i przyjęli wypowiedzenie. Zwrotu udziałów, to my by nie zobaczymy, syndyk zabezpieczył na poczet roszczeń. Ale jak najbardziej żądać można.Korespondencję kierujemy na adres w nagłówku pisma

      Usuń
  3. Witam...wykupiłem tylko 1 udział...czy też powinienem wysłać rezygnację...co sądzicie...dzięki

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest kuriozum.

    OdpowiedzUsuń
  5. Na jaki adres wysłać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo- Kredytowa w Wołominie
      w upadłości likwidacyjnej z siedziba w Wołominie
      ul. Legionów 29
      05-200 Wołomin

      Usuń
  6. Mam to w 4 literach i nie będę wywoływał wilka z lasu z 1 udziałem. Paranoja jakaś.

    OdpowiedzUsuń
  7. Paranoją to jest to co robi duet sędzia z syndykiem.

    Jak baranów nie obalimy to syndyk będzie utrudniał życie wszystkim byłym pozostałym członkom kasy.

    Zresztą zobaczcie co Stowarzyszenie Św. Michała robi w tej sprawie. Włos się jeży na głowie obserwując ich zmagania z urzędnikami.
    Podziwiam ich za wytrwałość i trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  8. To jakaś prowokacja agentów III-RP- aby członkowie nie płacili za pokrycie strat w Skok Wołomin
    To jest narażanie członków na wysokie koszty egzekucyjne , Natomiast ci co wyślą deklarację rezygnacji z członkostwa mają 3 miesiące wypowiedzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co ty baranie piszesz?

      Podpuszczasz do płacenia haraczu dla syndyka Kochańskiego?

      Może dla niego pracujesz?
      A może jesteś hejterze z kancelarii Rezanko-Sitek-Sitaniec co z nim współpracuje?

      Usuń
    2. To jest prowokator zapewne z PO, albo Nowoczesnej

      Usuń
    3. JA DOSTALAM DZIS DEKLARACJE DO ZAPLATY ZA JEDEN UDZIAL 94 ZL I NIEWIEM CZY ZAPLACIC JUZ OD 5 LAT NIE JESTEM W TYM BANKU

      Usuń
  9. jesli chodzi o 1 udzial to jaka kwote moga na mnie nalozyc maksymalnie?

    OdpowiedzUsuń
  10. A jesli stowarzyszenie sw. Michała w koncu doprowadzi swoimi dzialaniami do sprzedadza SW jakiemus bankow lub innej instytucji w całości?
    W takiej sytuacji lepiej pozostac czlonkiem, bo w tedy z automatu bedzie sie czlonkiem instrucji, ktora przejela SW i roszczenia o zwrot wkladu i udzialow mozna miec do niej. Jesli sie myle to prosze o merytoryczne argumenty.

    OdpowiedzUsuń
  11. ...a do mnie syndyk przesłał kolejne pismo. Tym razem zostałem poinformowany, że moje poprzednie pismo zostało uznane za oświadczenie o chęci wystąpienia z Kasy i tym samym po trzech miesiącach moje członkostwo ustanie.
    Pozostałe kwestie nadal pozostały bez odpowiedzi, choć na stronie http://syndycy.com.pl/
    pojawił się aktywny link:
    OŚWIADCZENIE SYNDYKA MASY UPADŁOŚCI SKOK W WOŁOMINIE,
    w którym syndyk część kwestii stara się wyjaśnić.

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam,
    wcześniej chyba syndyk lepiej wyceniał udziały na organizowanych licytacjach. Teraz udziały SKOK Polska warte 2.734.401,77 zł będą licytowane od 500.000,00 zł - czyli za niecałe 20% ich wartości.
    Ciekawe za ile zostaną kupione ???

    http://syndycy.com.pl/licytacje/inne/14-inne/242-pakiet-nale%C5%BCno%C5%9Bci-skok-polska-

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam .zapodzialam numer członkowski. Czy bez tego (na imię i nazwisko) może się wypisać z tego członkowstwa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam. Znajdziesz ten numer na każdej oplaconej racie.

      Usuń
  14. Witam, wczoraj moja nie żyjącą babcia oraz matką dostały wezwanie do wpłaty oraz zapłaty 30zł za jeden udział.co robić?płacić?

    OdpowiedzUsuń
  15. tez dostalam 30zl do zaplacenia,jakim prawem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie mam dylemat - bo nigdy nie byłem "dłużnikiem" ;) Nawet takiego rzekomego, wymuszonego jak ten zobowiązania. Mamy 3 wyjścia:
      1) olać to całkowicie,
      2) odesłać pisemko odwoławcze,
      3) zapłacić i mieć spokój.
      Co Wy forumowicze zamierzacie z tym zrobić jak już otrzymacie to pismo?

      Usuń
    2. Podłączam się pod pytanie Tom-tom, ludzie co robicie jak dostaniecie wezwanie do pokrycia strat 30 zł ?
      płacicie ? nie płacicie ?

      Usuń
    3. ja wpłąciłam ale złodzieje bezprawnie posługiwali się moimi danymi przez 20 lat płacąc ostatniąratę rozliczyłam się z kasą wiec uważam że tu zaszło popełnienie przestępstwa posługując się moimi danymi przez 20 lat bez mojej wiedzy i zgody bo spłacając kerdyt nie wyraziłam zgody na dalsze przetwarzanie moich danych ,

      Usuń
    4. Byłem członkiem SKOK im. św. Jana z Kęt w Gdyni.Po rezygnacji z członkostwa (chyba 2014-2015r.) dostałem wezwanie z Alior Banku (on przejął upadający SKOK) o zapłatę zaległych udziałów członkowskich w wysokości ok. 300 zł. (ze straszeniem sądami itp.). Nie zapłaciłem tej kwoty do dziś mimo zalecenia pani z Federacji Konsumentów w Gdańsku (!!! - kogo ta pani naprawdę reprezentowała?). Po 1-szym piśmie i moim uzasadnieniu odmowy zapłaty A.B. nie podjął zapowiadanej egzekucji udziałów. Piszcie skargi do UOKiK i KNF i nie płaćcie. Namawiający do płacenia na tym forum mogą być "chłopcami z ferajny" - Sceptyk, 13-01-2020r.

      Usuń
  16. Czy syndyk może wpisać nasze dane do BIK jako nirzetelnego dłużnika ?

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam czy są jakieś osoby co dostały pismo od syndyka twój skok?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak ja tez dostałam i nie wiem co mam zrobić

      Usuń
  18. Tak, ja dostałam pismo od syndyka z twoja skok. Pismo z dnia 23.12.2020. Od ponad 10 lat nie miałam z nimi nic wspólnego. Jak zrezygnować z członkostwa? Nie mam już żadnych dokumentów, nie wiem jaki mam numer członkowski.

    OdpowiedzUsuń
  19. ja również jak zrezygnować z członkostwa w Twoja SKOK.Dostałam pismo że mam wpłacić kwotę 913 zł za udziały. Nie wiem co mam zrobić. Kiedyś brałam kredyt ,który już dawno spłaciłam o żadnych udziałach nie wiedziałam nawet nie wiem jak na czym to polega .Proszęo pomoc

    OdpowiedzUsuń
  20. ja też podpinam się ja też dostałam pismo od syndyka o płacie 913zł za jakieś udziały jak wycofać się z członkostwa Twoja Skok .czy to mam płacić dawno temu spłaciłam kredyt o żadnych udziałach nie wiedziałam proszę o pomoc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Był na tym forum wątek o uchwale Sądu Najwyższego, która rozstrzygała sprawę na korzyść członków SKOK. Przeszukujcie wszystkie wpisy albo proście Polcana, żeby umiescil tutaj linka.

      Usuń
    2. Jak napisać odpowiedz na pismo syndyka https://www.skok.pl/o-skok/roszczenia-syndykow-materialy-pomocnicze-dla-czlonkow/

      Usuń
  21. Wezwania od syndyka- Stowarzyszenie Wspierania Spółdzielczości link: http://swsfsm.pl/wezwania-do-zaplaty-od-syndyka-skok-wolomin/

    Wysłałem pismo do syndyka i kancelarii na podany adres w wezwaniu, że nie znajduję podstaw do zapłaty, nie uważam się za członka spółdzielni tylko pożyczkobiorcę i tak samo traktował mnie SKOK, przez 17 lat ani razu nie dostałem informacji o zebraniach walnych SKOK ( powinien być list polecony na 14 dni przez zebraniem) i zmian w dokumentach, itp. Rodzi się pytanie (które chyba jeszcze nikt sobie nie zadawał) o prawomocność przez te wszystkie lata niby naszego członkostwa walnych zebrań, wybieranych władz SKOK i uchwalanych (zatwierdzanych)dokumentów (zmian statutów, sprawozdań itd.) wraz z podniesieniem wysokości udziałów???? Jeżeli uznają teraz tysiące ludzi za członków i żądają od nich udziałów, to co z legalnością działań tych wszystkich SKOK-ów???? Kto ich wybierał i zatwierdzał im potrzebne dokumenty? Gdzie są instytucje nadzorujące SKOK-i???
    Kancelaria odesłała mi deklarację do SKOK, tylko, że na tej deklaracji nie ma daty podjęcia uchwały o przyjęciu na członka, która jest wymagana w zapisach w statucie. Wniosłem o przysłanie mi kopii uchwały o przyjęciu mnie na członka. Ciekawy jestem czy mają taką uchwałę, czy tylko Zarząd podbijał deklarację bez uchwały? (data złożenia deklaracji i udzielenia kredytu to różnica 2 dni)

    OdpowiedzUsuń