środa, 21 sierpnia 2019

Ostatni dzwonek na 200 zł za konto przekorzystne z 3% na KO przez pół roku



Wakacje wciąż trwają przez co na blogu mamy dłuższą przerwę. Dziś jednak robię dla siebie oraz wszystkich innych przypominajkę o najlepszej ofercie sierpnia. Dla siebie, bym nie zapomniał po powrocie do kraju skorzystać z nowej odsłony konta w Pekao.

Wszystko się kiedyś kończy, tyle że po powrocie z wakacji jest się jeszcze tak pełnym wrażeń, że trudno od razu wrócić do rzeczywistości. A grzechem byłoby nie skorzystać z 200 zł, które można zgarnąć za założenie konta w Pekao, gdzie dodatkowo mamy 3% na koncie przez pół roku.




Nowa promocja potrwa równiutko miesiąc. Kto może z tego skorzystać? Wydawać by się mogło, że taki potentat jak bank z żubrem będzie wymagać długiej karencji tymczasem nic z tego, wystarczy rok przerwy, bowiem nie powinno się posiadać tutaj konta od 1 sierpnia 2018.

Tutaj zgarniesz 200 zł i założysz konto na 3% w Pekao

Promocja ma potrwać do końca wakacji czyli 31 sierpnia 2019. Oferta znów jest limitowana, ale limit ten wynosi 10 tysięcy sztuk, wszystko wskazuje więc na to, że powyższy link promocyjny będzie czynny przez cały miesiąc.



Co trzeba zrobić tym razem by zgarnąć 200 zł?
Premię podzielono na dwie części tak jak to zrobił opisany w poprzednim wpisie Paribas.
Warunki są jednak o wiele prostsze aniżeli wymają Francuzi. 

100 zł za banalne warunki we wrześniu
Pierwszą stówkę można zgarnąć spełniając łatwiejsze warunki niż daje Millennium. Wystarczy bowiem:
  • przelew na 500 zł 
  • jedna płatność kartą na dowolną kwotę kartą lub apką Peopay
Te banalne warunki wystarczy spełnić we wrześniu. Do 15 października dostaniemy za to w nagrodę 100 zł

100 zł za te same warunki 
Drugą stówkę będzie można zgarnąć, jeśli powtórzymy powyższe warunki. Ale będzie to trwało nieco dłużej, bowiem wymagane są jeden przelew na 500 zł i jedna płatność przez 3 kolejne miesiące.

Jak łatwo się domyślić druga premia dotrze do nas w kolejnym miesiącu. Innymi słowy do 15 stycznia 2019 bank obiecuje przelać nam na konto drugą stówkę, którą można przelać sobie na konto oprocentowane na 3%.


3% na koncie oszczędnościowym przez 6 miesięcy
A wspomniane konto gwarantuje nam fajną stawkę przez 180 dni. Przez cały okres trwania promocji będzie więc okazja korzystania z najwyższej dziś stawki na rynku. Jedyny minus to ograniczenie kwotowe do 30.000 zł, ale to i tak więcej niż pozwala Alior.

Tutaj zgarniesz 200 zł i założysz konto na 3% w Pekao

Przyznam szczerze, że Pekao mocno mnie zaskakuje. Ze względu na sierpniowy wyjazd zrezygnowałem z założenia tego konta, przypadkiem się jednak okazało, że dobrze na tym wyszedłem, bowiem teraz czeka nas wyższa premia na wejściu z tym samym fajnym bonusem 3%.

Na koniec warto dodać, że konto w Pekao też daje możliwość darmowego przewalutowania o którym pisałem niedawno. Tutaj zdecydowałem się skorzystać z oferty aliorowskiej, ale kto nie lubi lub nie chce skorzystać z oferty melonika ma tutaj alternatywę na unikanie dużych opłat za płatności za granicą.

7 komentarzy:

  1. Czy to konto po pół roku można zamknąć przez internet czy trzeba się fatygować do placówki?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli 30 sierpnia złożę wniosek przez internet o konto to mogę dokończyć dzieła w oddziale dopiero we wrześniu? Czy załapię się na te dwie stówy?
    Jestem na urlopie aktualnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj nie ma zapisu jak zwykle z dwoma datami czyli osobno na rejestrację oraz założenie konta. Jest zapis:
      'W okresie przystąpienia do promocji złoży wniosek ORAZ otworzy'
      wygląda więc na to, że obie czynności należy wykonać w sierpniu.

      Usuń
  3. Dziś założyłem konto w Pekao i od razu wpłaciłem 30k. Według informacji babki w banku mamy możliwość nieograniczonej ilości darmowych przelewów z KO jeśli będziemy używać strony mobilnej, a nie zwykłej.
    Słowem super sprawa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak sprawdzić oprocentowanie tego KO? U mnie wyświetla się ładna ‚kreska’...

      Usuń
    2. Sprawdziłem u mnie, nie ma nawet żadnej kreski, jest tylko puste pole.
      Zobaczymy co naliczy system na koniec miesiąca. W razie czego mamy Umowę na której wyraźnie jest napisane na pierwszej stronie, że oprocentowanie konta wynosi 3% (punkt drugi w tabeli Rachunek oszczędnościowy Konto oszczędnościowe)

      Usuń
    3. Ja zakładałem konto 21.08 i dzisiaj z naliczonych odsetek wychodzi mi, że poprawnie naliczyli 3% za 11 dni sierpnia.

      Usuń